Merhaba!!







Herkese selamlar!


Ben 1456ha, ismim Aslı. Moleküler Biyoloji ve Genetik bölümünde yüksek lisans öğrencisiyim. Çeviri yapmayı, anime izlemeyi, manga okumayı çok seviyorum. Daha önceden takip eden varsa çevirdiğim birkaç animeyi izlemiş olabilirsiniz belki. 

Çeviri yapmaya 2012 civarlarında başladım o ara Kore dizisi, film vs çeviriyordum, 2017'den beri de anime çeviriyorum. Önceden bir çeviri grubundaydım ama artık bağımsız çevirmen olarak devam etme kararı aldım. Bu blogda çevirdiğim animeleri ve ara sıra çevirdiğim şarkıları paylaşmayı düşünüyorum. 

Doğrudan alt yazı paylaşımı yapıyorum, encode-upload işleri biraz zahmetli geliyor. Çoğunlukla güncel serilerden gitsem de arada eski birkaç animeye de el atabilirim :)

Myanimelist hesabım: Hoshizuki Anime-manga sohbeti yapmak isteyen olursa beklerim ^^

Söyleyeceklerim bu kadar. İleride benim çevirilerimi takip edip izleyeceklere şimdiden iyi seyirler dilerim ^^

Daha önceden çeviri grubundayken yapmış olduğum çevirilere ulaşmak isterseniz:

Kono Oto Tomare!

Bloga geçtiğimden beri çevirdiğim serilere tamamlanmış animeler ya da devam eden seriler sayfalarından erişebilirsiniz :)

Yorumlar

  1. Eline sağlık, tüm çeviriler için teşekkürler. Bu arada bizim forumdaki eski adminlerden ezgi de genetik okuyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Barış admin :) Aa öyle mi bilmiyordum

      Sil
  2. Merhaba, okuduğunuz bölümle ilgili bazı merak ettiğim şeyler varda bana ulaşabilir misiniz? Discord: Gradiyyir#7518

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, discord'a çok yabancıyım, kusura bakmayın.. Size kullanıcı adımı vereyim siz yazın isterseniz: Mayushi/1456ha#4043

      Sil
  3. Emeklerine sağlık bu yolda devam et.😘 insanın sevdiği şeyleri yapması çok guzel bir olay.😌

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel yorumun için ❤

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Dakaretai Otoko 1-i ni Odosarete Imasu. Movie: Spain-hen Çeviri

Kaguya-sama wa Kokurasetai: Ultra Romantic

Dakaretai Otoko 1-i ni Odosarete Imasu. Movie: Spain-hen