Durum Güncellemesi vol. 1248916519285....


Selamlar!

Epeydir buraya bir şey girmedim, ne oluyor bitiyor bir özet (:P) geçeyim dedim.

Bilen biliyordur ya da belki de bilmiyordur ama Planetdp'yi yine kaybettik... Detaylı bilgi için şu twit dizisine göz atabilirsiniz: Twit

Tam da Undead Girl Murder Farce'ı bitirmemden sonra kapandığı için o ara site geri dönünce paketi de yüklerim dedim. Ancak en azından şimdilik, geri dönemeyeceğini anlamış olduk... Ben de diğer alternatif olan Subscene'e geçmeye karar verdim. Bizden yerel başka bir alt yazı sitesi girişimi olmadığı sürece oradan devam ederim gibi. Siteye asla alışamadım ama yapacak bir şey yok. Herkes blogu ziyaret etmiyor maalesef :/ Sonuç olarak alt yazılarıma toplu bir yerden erişmek isterseniz buyurun linki: Subscene

Undead Girl Murder Farce paketi için seriyi yeniden izlemeye koyuldum, umuyorum ki 1-2 haftaya tamamlanacak.

Hataraku Saibou şu aralar biraz askıda gibi. Üvey evlat muamelesi gördüğünün farkındayım, bekleyenlerinden gecikme için özür diliyorum...

Onun dışında aslında yazın başladığım ama o ara tezi tamamlama (asla bitmeyen tezimden yine bahsetmezsem olmaz) vs gibi işler dolayısıyla pek bakamadığım tazecik bir serim daha var. Bana taze ama kendisi oldukça eskilerden. Çevirilerimi takip edenler varsa (hehe) Watashi no Ashinaga Ojisan diye çok tatlış bir klasik roman uyarlaması anime çevirmiştim zamanında. Onun final bölümünde tanıtımı yapılan, ta o zamanlardan beri çevirmek istediğim Trapp Ikka Monogatari serisine el atmış bulunmaktayım ^^


The Sound of Music ve bizde de Sen Bir Meleksin adıyla yeşilçama uyarlanan bir eser kendisi. Benzer konulu sayılabilecek Hülya Koçyiğit'in Gülşah filmi benim favorimdir gerçi ama bunun da sevimli bir hikayesi var. Birkaç güne seri sayfasını da açarım~ Tek tek bölümler olarak değil de 4 veya 5'er bölümlük partlar hâlinde paylaşmayı düşünüyorum. İlk 3 bölüm bitti bile ^^

Gelecek sezonlardan da 2 seriyi gözüme kestirdim. Biri önümüzdeki bahar sezonundan. Tarzımı bilenler belki az çok kestirmiştir hehe Diğerinin tarihi belli değil, biraz daha bilgi, pv vs çıksın çevirme kararım netleşecek.

Benden bu kadar, takipte kalın! ^^

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Dakaretai Otoko 1-i ni Odosarete Imasu. Movie: Spain-hen Çeviri

Kaguya-sama wa Kokurasetai: Ultra Romantic

Trapp Ikka Monogatari 1-5. Bölümler