Hachimitsu to Clover 2. Sezon 2. Bölüm

 


Hachimitsu to Clover 2. Sezon 2. Bölüm!!

Herkese selamlar, bu seriyi de çeviriyordum hatırlayan vardır belki :')
Gecikme için özür dilerim.. Güncellere dalınca uzun zamandır serime odaklanamadım..
Hazır Mashiro'nun paket aradan çıkmışken Hachimitsu ile Kaguya'ya geri döneyim bir süreliğine dedim :)

Sezonun ilk bölümü daha çok özet niteliğinde olmuştu hatırlarsanız. Bu bölümde karakterlerin hikayelerine kaldıkları yerden devam ettik.

Aşkını itirafı sonrasında Hagu ile Takemoto arasına biraz mesafe girdiğini gördük.

Üzüyorlar benim güzel kızımı :(

Ayu ise Rika-san'ın ofisinde çalışırken Mayama'nın Rika-san'ı ne kadar sevdiğine bir kez daha tanık oldu..

Bölüm boyu bir hıçkırık muhabbeti sürdü haha



Benim böyle uzun hıçkırık krizlerim olmaz o yüzden hangi yöntem daha etkilidir bilemeyeceğim :D

Yoğun bir yaz olacak benim için. Stajdan vakit bulabildiğim ölçüde iki serimin de çevirisini ilerletmek istiyorum. Yaz sonuna ikisi de tamamlansa ne güzel olur ahh ahh..

Gelecek bölümde (umarım yakın bir zamanda olur) yeniden görüşmek dileğiyle!!

Herkese iyi seyirler ^^

Alt yazı:



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Trapp Ikka Monogatari 1-5. Bölümler

Kaguya-sama wa Kokurasetai: Ultra Romantic

Kaguya-sama wa Kokurasetai: First Kiss wa Owaranai