Genel durum üzerine

 


Herkese selamlar, bir süredir yoğunluktan fazla aktif olamadım ama hâlâ buralardayım yazayım dedim >.<

Genel bir gidişattan bahsedeyim. Okul beklediğimden daha yoğun geçtiği için Hachimitsu'nun paket çevirisini vermem çok uzadı. Her an bir sunum ödevi, makale işiyle uğraşıyorum T_T Bir aydır paket çevirisi gelsin diye bekleyenler olduysa gecikmenin sebebini belirtmek istedim, kusura bakmayın..

 Hachimitsu'yu da aradan çıkardığım için artık Kaguya'dan devam edebilirim diye düşünüyorum. Hâlâ inatla benim çevirimi beklemek isteyen kaldıysa... Ben olsam beklemezdim xD

8 Kasım haftasıyla araya vizelerim girecek sonrasında fırsat buldukça çeviriyle ilgileneceğim. Anlaşılan Kaguya'nın üçüncü sezonu bahar animeleriyle birlikte yayınlanacakmış, umarım nisana kadar ilk sezonu yetiştirebilirim, bakalım...

Öncesinde kış sezonundan da almak istediğim bir seri var ama çevirip çevirmeyeceğim yoğunluk durumuma bağlı. Bir de Kaguya'da ne kadar ilerleyebildiğime tabii.

Şimdilik bu kadar, başka bir güncellemeye kadar kendinize iyi bakın ^-^

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Dakaretai Otoko 1-i ni Odosarete Imasu. Movie: Spain-hen Çeviri

Kaguya-sama wa Kokurasetai: Ultra Romantic

Trapp Ikka Monogatari 1-5. Bölümler