Kaguya-sama wa Kokurasetai: Ultra Romantic 10. Bölüm

 


Kaguya-sama 10. Bölüm!!

Kültür festivaline kaldığımız yerden devam ediyoruz.

Korku evinden daha korkutucu bir performans beklemiştim açıkçası ama Iino'yu kullanıp üç boyutlu ses kaydetmeye çalıştıkları taraf eğlenceliydi :)


Shirogane'nin seiyuusu Furukawa'nın da dummy head'le kaydedilmiş ne otome cd'leri var he heheh 

2. kısımda Fujiwara kardeşini doğru yola sokmaya çalışıyordu. Kızcağız bir bölümde kaç şekile girdi :D



Son kısımda ise bilmeden aşk itirafında bulunan Ishigami'yi izledik. Tsubame senpaisi bakalım bu itirafa ne yanıt verecek.

Böylelikle geriye 2 bölüm kalmış oluyor. Benim de pazartesi günü son final sınavım var, gelecek hafta rahat rahat çeviri yapabileceğim sanırım. Tam okul bitti rahat çeviririm diyorum anime de bitiyor. Ama bu sezon özellikle çok yorucu geçti benim için. Kaguya'yı her ne kadar sevsem de çevirisini yapmak çok zahmetli, sabah 11'den beri bilgisayar başındayım :( Yazın bir güncel almayacağım bu sebeple. Staj falan yapmazsam bu yaz sırf Hataraku ile uğraşıp biraz dinlenmeyi planlıyorum, bakalım...

Gelecek bölümde görüşmek dileğiyle, herkese iyi seyirler!!

Alt yazı:



Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Dakaretai Otoko 1-i ni Odosarete Imasu. Movie: Spain-hen Çeviri

Kaguya-sama wa Kokurasetai: Ultra Romantic

Trapp Ikka Monogatari 1-5. Bölümler