Dakaretai Otoko 1-i ni Odosarete Imasu. Movie: Spain-hen Çeviri

 



Dakaretai Otoko 1-i ni Odosarete Imasu. Movie: Spain-hen çevirisi geldi!

Favori boys-love mangalarımdan biri olmasa da düzgün bir anime uyarlamasına sahip nadir bl mangalardan olarak gördüğüm ve filminin üstünden o kadar zaman geçmesine rağmen çevrilmemesini haksız bulduğum için bu filmi çevirdim.

Filmi izlerken özellikle İspanyolca olan kısımlarda epey eğleneceğinizi düşünüyorum xD Seiyuular resmen acı çekmiş. Ama çizimler, arka plan görüntüleri ve müzikler çok hoştu. Gidip bir gün oraları da görmek nasip olur umarım :')

Repertuvara bl film de eklemiş olduk hehe
İzleyeceklere şimdiden iyi seyirler!!

İndirip izlemek için aarinfantasy'nin şu video linkini kullanabilirsiniz bu arada. Dizgi açısından tamamen raw olsaydı iyi olacaktı ama kısmet.. Nyaa'ya torrent olarak yüklenmemiş bile, nedense bayağı dışlanmış bu film anlamadım gitti :(

Alt yazı:



Font:

Yorumlar

  1. Çok teşekkür ederim çeviri ve video linki için, beni ekstra zahmetten kurtardın indirmek için videoyu bulamamıştım. Emeğine sağlık.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kaguya-sama wa Kokurasetai: Ultra Romantic

Dakaretai Otoko 1-i ni Odosarete Imasu. Movie: Spain-hen