Undead Girl Murder Farce 3. Bölüm

 



Undead Girl Murder Farce 3. Bölüm!!

Alt yazı:

Planetdp

Mega

Bayan Hannah'ın cinayeti olayında düğümün çözüldüğü yere doğru ilerliyoruz. Bu bölümde Aya daha ziyade şüphelerini aydınlatmak üzere malikâne sakinlerini sorgulamaya ve ormanı incelemeye yöneldi. Artık kafasında bir cevap oluşmuş olsa gerek ki güldürünün sonunu izleyeceğiz.

Tsugaru ile Aya'nın diyaloglarına bayılıyorum. Özellikle kendi aralarında şakalaşıp bir anda kıkırdamaya başlamaları beni eğlendiriyor heheh

Kendini en çok ele veren kişi uşak şimdiye kadar ama Godard neden bu kadar tetikte davranıyor çözemedim, Claude ile konuştuğundan bahsederken ki hâli de şüpheliydi.

Gizemin hemen çözülmemesi hoşuma gitti, biraz daha meraklanalım böyle. 13 bölüm olduğundan diğer karakterleri ne ara çıkaracaklar, kesik baş olayı ne ara aydınlanacak vs merak ediyorum, sonlara doğru çorba olmaz umarım.

Çorba demişken şu sıcaklarda çeviri yapmak ayrı bir işkence resmen. Evin içinde serin yer araya araya bölümü tamamlayabildim...

Gelecek bölümde görüşmek dileğiyle, herkese iyi seyirler olsun efenim!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Dakaretai Otoko 1-i ni Odosarete Imasu. Movie: Spain-hen Çeviri

Kaguya-sama wa Kokurasetai: Ultra Romantic

Trapp Ikka Monogatari 1-5. Bölümler