Undead Girl Murder Farce 13. Bölüm Final

 


Undead Girl Murder Farce 13. Bölüm Final!!

Alt yazı:

Eveet bir serinin daha sonuna geldik... Kaç ay sonra güncel bir seriyi bitirebildim çok şükür. Araya zaman girince fena paslanmışım sanırım. Kendi takvimime göre çevirmeye fazla alıştım ya da. Nerede o bir sezonda 2 seri aldığım günler..

Her neyse, izlemekten zevk aldığım bir seriydi. Böyle tarihi ve gizem türlerini bir araya getiren serileri çok seviyorum. Henüz ne zaman yayınlanacağı bile belli olmayan 2 seriyi sırf bu yüzden kadrajıma aldım ama hele bir diğer detayları da netleşsin ona göre alıp almayacağım belli olur.

Araya güncel girmeden önce birkaç bölümüne giriştiğim eski bir anime serisi vardı, bir ara başına oturabilirsem ona devam edeceğim. Bölümleri verince duyurayım, vazgeçerim falan belli olmaz.. Onun dışında güncel sezonu sonrası Hataraku çevirisine dönüş yapıyoruz ^^ Önümüzdeki sezondan bir seri almayacağım, düşündüğüm seriler ne zaman gelir bilemiyorum.. Kaguya'nın da gelecek sezonu var.. Bir süre daha buralardayım gibi ^^

Başka serilerde görüşmek dileğiyle, herkese iyi seyirler!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Dakaretai Otoko 1-i ni Odosarete Imasu. Movie: Spain-hen Çeviri

Kaguya-sama wa Kokurasetai: Ultra Romantic

Trapp Ikka Monogatari 1-5. Bölümler