Undead Girl Murder Farce Paket

 Geç olsun güç olmasın değil mi?

Planetdp'den herhangi bir geri dönme sinyali olmadığından Subscene'e geçtiğimden bahsetmiştim. Paketi de oraya yükledim hâliyle.

Birkaç yerde ufak değiştirme ve düzeltmeler yaptım. Güncel çevirdiğim dönem hitaplarda Japon tayfa kendi içinde konuşurken saygı ekleri, Avrupalılarla konuşurken bey hanım vs gitmiştim, arada gözden kaçan yerler olmuş oraları da düzelttim. Sonuçta hitaplar biraz tutarsız oldu belki ama benim içime böylesi sindi.

Arşivlemek isteyenler buyursun efenim~

Alt yazı:

Subscene

Mega

Trapp Ikka'nın ilk partı ise muhtemelen şubat sonu-mart başı gibi gelecek. Haftaya bir doktora mülakatı için yurt dışına gideceğim bana şans dileyin :')

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Dakaretai Otoko 1-i ni Odosarete Imasu. Movie: Spain-hen Çeviri

Kaguya-sama wa Kokurasetai: Ultra Romantic

Trapp Ikka Monogatari 1-5. Bölümler