One Piece Ending 1 - Memories - Maki Otsuki Şarkı Çevirisi


Her dinleyişimde ilk kez dinliyormuşçasına beni etkileyen, o "hiçbir şey bilmediğim zamanlara götür beni" kısmında hep duygulandığım biricik şarkım :') Şarkı çevirileri sayfamda olmazsa olmaz diyerek burada da paylaşma gereğini duydum. İyi dinlemeler ^^


Hatıralar

Küçükken, bir hazine haritası
Dalgalanırdı zihnimde.
Tanımadığım birine yenilmeyeceğim,
Mucizelerle dolu bir yer arıyordum hep.

Ama şimdi, her gün tozla dolu
Bir gün, kendimi zamanın akışına bırakacağım.

Eğer bu dünya değişirse,
Hiçbir şey bilmediğim o günlere
Götür beni lütfen, anılarımın solup gitmemesi için

Küçüklüğümden beri şarkılar söylüyor
Ve hayaller kuran kalbimi sıcak tutuyordum.
Herkesin taklit ettiği o gizli melodi
Umarım şimdi net olarak duyulabilir.

Ama şimdi tek yaptığım, iç çekmek.
Herkes, daha gerçek hayaline bile ulaşabilmiş değil

Eğer zaman geri çevrilebilirse
Gözyaşlarını öğrendiğim o günlere
Götür beni lütfen, yalnızlığımın bana yetişememesi için

Eğer bu dünya değişirse
Hiçbir şey bilmediğim o günlere
Götür beni lütfen, anılarımın solmaması için

Götür beni lütfen, yalnızlığımın bana yetişememesi için..

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Dakaretai Otoko 1-i ni Odosarete Imasu. Movie: Spain-hen Çeviri

Kaguya-sama wa Kokurasetai: Ultra Romantic

Trapp Ikka Monogatari 1-5. Bölümler