Barakamon Opening - Super Beaver - Rashisa Şarkı Çevirisi


"Kendin olmak" nedir?
"Diğerlerinden farklı ol"

Dergi rafında gördüğüm
Derginin üzerinde, koyu harflerle yazılıydı

"Kendin olmak" nedir?
Çocukken hiç umursamazdım
Canımı sıkan bir şey varsa kızar,
Sevdiğim şeyi de seviyorum derdim

Ama bizler değiştik...
Korumak istediğimiz şeyler de değişti...

Açıklama gerektirmeyen bir hazineden
Anlaşılmak için takındığımız sosyal tutuma.
Yetişkin oldukça,
Pişman olmuş varlıklara dönüyoruz...

Yine de.. yine de..
Görebildiğimiz şeyler var

O yüzden ben kendim olacağım.
Sen de kendin olacaksın.

Daha başındayken bulmamız gerekenin bu olmadığını düşünüyorum

Ben sen değilim
Sen de ben değilsin
Birbirimizin yanından geçip, el ele tutuşalım, belki bundan bir aşk bile doğar
İşte bu şekilde.

"Kendin olmak" nedir acaba?
Değişmeyecek değerli şeyler olduğundan,
Değişim içinde bir hayatın olması daha doğrudur

Can sıkıcı geçici modalara bakarak kendi özgünlüğünü göstermelisin,
İsimsiz kalmak isteyen o seyirciler gibi, peşinden sürüklenerek
Bekle bir dakika, yıldızlı gökyüzü aynı o günkü gibi
Diğerlerinin anlayamadığı hazinelerimiz,
Hâlâ önceki gibi değerliler

Değişmekten korkarak, değişmeyen günlerden de nefret ederek
Değişmek isteyip de değişemeyerek, genç olduğumuz günleri hatırlayıp
Kendin olmanın ne demek olduğunu unutacakmış gibi hissediyorum

Dergide gördüğün koyu harfler seni rahatsız etti değil mi?

Yine de, yine de
Neleri görebileceğinin farkına var

O yüzden ben kendim olacağım.
Sen de kendin olacaksın.
Daha başındayken bulmamız gerekenin bu olmadığını düşünüyorum

Ben sen değilim
Sen de ben değilsin
Birbirimizin yanından geçip, el ele tutuşalım, belki bundan bir aşk bile doğar
İşte bu şekilde.

"Kendin olmak" nedir acaba?
Değişmeyecek değerli şeyler olduğundan,
Değişim içinde bir hayatın olması daha doğrudur

Değişmeyecek değerli şeyler olduğundan

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Dakaretai Otoko 1-i ni Odosarete Imasu. Movie: Spain-hen Çeviri

Kaguya-sama wa Kokurasetai: Ultra Romantic

Trapp Ikka Monogatari 1-5. Bölümler