Natsume Yuujinchou Season 4 Opening Ima, Kono Toki - Hiiragi Şarkı Çevirisi

 Natsume Yuujinchou serisinin tüm şarkılarının yeri bende ayrıdır ama bu şarkıyı özel olarak daha bir seviyorum :') Zorlandığım anlarda denk gelip de dinlediğimde bir bakıma güç buluyorum. Müziği de en az sözleri kadar güzel ve rahatlatan bu şarkıyı siz de benim gibi beğenirsiniz umarım. İyi dinlemeler ^^



 Şimdi, Bu Anda

Şimdi, bu anda yaşamını sürdüren sana bu şarkıyı yolluyorum
Şimdi, başını sürekli yere eğen sana...

Neden ağladığına dair hiçbir fikrim yok
Bu güçsüz halimle senin için ne yapabilirim?
Sen olmadığım için hislerini anlamamın imkanı yok
Düşüncesizce "Seni anlıyorum, evet." diyemem

O yüzden bana neden acı çektiğini söyle
Elimden gelenin en iyisiyle sana yardım etmeye çalışırım

Şimdi, bu anda yaşamını sürdüren sana bu şarkıyı yolluyorum
Tüm çabasıyla yaşamaya çalışan sana bu şarkıyı yolluyorum
Arada ağlamaktan zarar gelmez
Ama yarın yeniden gülümseyerek devam edelim

Hep kendini zorluyorsun. Çok fazla zorluyorsun
Şu an o kadar uğraşmana gerek yok. Arada gevşeyebilirsin
Sadece patavatsız bir tavırla yaşayabiliyor olsan da bu tavrını seviyorum
Gülümsediğin zaman gözlerini gerçekten çok seviyorum

O yüzden kendini bu kadar suçlama lütfen
Bazen insanlar başkalarına sırtını dayayarak gelişir

Şimdi, bu anda yaşamını sürdüren sana bu şarkıyı yolluyorum
Yara bere içinde kalmış olan sana bu şarkıyı yolluyorum
Zorluklardan ya da çekilecek acılardan kaçsan da olur
Başka bir gün yeniden onların karşısına dikildiğin sürece

Çok fazla can sıkıcı şey geçirdiğin için
küçük ve mutluluk verici şeyleri daha kolay fark etmez misin zaten?

Şimdi, bu anda yaşamını sürdüren sana bu şarkıyı yolluyorum
Gülümsemeyi bile unutmuş olan sana bu şarkıyı yoluyorum
Bugüne kadar çok fazla şeye katlandığın için yarından itibaren mutlu olabileceksin mutlaka

O yüzden bir köşede tek başına acı çekme lütfen


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Dakaretai Otoko 1-i ni Odosarete Imasu. Movie: Spain-hen Çeviri

Kaguya-sama wa Kokurasetai: Ultra Romantic

Dakaretai Otoko 1-i ni Odosarete Imasu. Movie: Spain-hen