Güz 2020 Sezonu!!!

 


Eveett!! Yeni sezon yaklaşırken ben de gözüme kestirdiğim serileri duyurayım artık dedim heheh

Okulların bu dönem de online olacağının açıklanmasının ardından tüm açgözlülüğümü ortaya döktüm ve ne varsa aldım diyebiliriz xD Hadi bakalım, hayırlısı :) Bu arada, Hachimitsu to Clover'ın ilk sezonunu günceller başlamadan tamamlamaya çalışacağım. Güncellerden sonra da ikinci sezondan devam edeceğim bir aksilik çıkmazsa.


İlk serim, bilenlerin yukarıdaki giften de tahmin edebileceği gibi Yuukoku no Moriarty olacak ^^ Serimiz olay örgüsünü, Sir Arthur Conan Doyle'un ünlü karakteri Sherlock Holmes'un rakibi olan Moriarty'nin bakış açısından işleyecek. Yaptığı eylemlerin arkasındaki çeşitli sebepleri ve bunları uygularken nereye kadar ileri gidebileceğini göreceğiz. Açıkçası mangasını okuyana kadar biraz önyargılı olduğumu itiraf etmeliyim. Gizem türü serilere temkinli yaklaşmak gerekebiliyor çünkü o gizemin nasıl işleneceğinden insan emin olamıyor. Kyoto Sherlock'u mesela kötü bir seri değildi ama gizem açısından tatmin edememişti beni.. Ancak mangadan okuduğum kadarıyla bu seri güzel olacağa benziyor umarım yanılmam da şöyle ağız tadıyla bir anti-hero izleriz hahah Ayrıca çizimler de müthiş *-* Seiyuu kadrosunu da beğendim o yüzden zevkle çevireceğime inanıyorum ^^


İkinci serim yine mangasını okuyup biraz fikir edindiğim oldukça güzel bir seri olan Fumetsu no Anata e. Fragmanını izlediyseniz belki görme şansınız olmuştur; seri, başlangıçta küre halinde olan ölümsüz bir varlığın dünyaya gönderilmesinin ardından çevresindeki güçlü dürtülere sahip diğer varlıkların şeklini alarak yoluna devam etmesi üzerinden gidiyor. Bu ölümsüz varlık önce cansız varlıkların şeklini alırken daha sonradan hayvan ve en sonunda bir insanın şeklini alıyor. Tabii buradan sonra işler biraz da karmaşıklaşıyor. Diğer insanlarla etkileşime girip yeni yerler, hayatlar keşfetmeye başlıyor. Özünde bir yolculuk hikayesi anlayacağınız. Bu ölümsüz varlığın kim tarafından ve neden dünyaya gönderildiği ise hikayenin gizemli yönü. Seride bir dram havası da hakim şimdiden hazırlıklı olun derim :) Çıkış tarihi gün olarak belli olmayan tek serim bu şu an. Umarım önceki sezonda olduğu gibi aynı güne denk gelen iki serim olmaz hahah


Bitmedi mi daha diyorsunuz, bitmiyor evet xD Ama bu son, başka almıyorum hahah Üçüncü serim de Majo no Tabitabi. Bu da ana karakteri sevimli bir cadı olan başka bir yolculuk hikayesi. Yolculukları ne kadar sevdiğim anlaşılmıştır sanırım ^^ Küçük bir çocukken, başka bir cadı tarafından yazılan bir seyahat kitabını okuduktan sonra kitabın yazarını örnek alan ana karakterimiz büyüyüp yetkin bir cadı olduğunda yollara düşüyor. Her bölüm farklı bir yere gidip oranın insanlarını, kültürlerini tanıyor ve yeni şeyler yapmayı deniyor. Light novel'dan uyarlanmış bir mangası var ama çevirisi fazla ilerlememiş olduğundan sadece birkaç bölüm bakabildim, yine de güzel bir seriye benziyor. Etiketlerinde neden yer almıyor bilemiyorum ama tam bir günlük yaşam havası var, dolayısıyla benim tarzım ^^ Fragmandan gördüğüm kadarıyla özellikle arka plan çizimleri çok iyi, bana Somali to Mori no Kami-sama'yı çağrıştırdı.

Yeni sezondan çevirmeyi planladığım seriler bunlar olacak bir aksilik çıkmazsa ^^ Benden takip etmeyi düşünenlere şimdiden iyi seyirler dilerim!!!

GÜNCELLEME!!!!

Fumetsu no Anata e salgın dolayısıyla 2021 Nisan'a ertelenmiş :O Ben de haberi şimdi gördüm.. Maalesef bu sezon onu izleyemeyeceğiz. Bekleyenlerine duyurulur :'(

Yorumlar

  1. Uzun zamandır aktif değildim blog'unda mail gelince bir göz atayım dedim. Kapak güzel olmuş:) Sherlock Holmes kitaplarını, dizilerini, filmlerini severek takip ettim. Animesi farklı açıdan baktığından bir göz atabilirim ama diğer 2 animeyi kesinlikle takip edeceğim. Şimdiden kolay gelsin, takipteyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederimm ^^ Ben de Sherlock Holmes serisini çok severim, dizideki Moriarty'nin yeri ayrı ama tabii. Ben de şimdiden iyi seyirler dilerim :)

      Sil
  2. Şimdiden kolay gelsin Aslı Hatun :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kaguya-sama wa Kokurasetai: First Kiss wa Owaranai

Kaguya-sama wa Kokurasetai: First Kiss wa Owaranai Çeviri

Dakaretai Otoko 1-i ni Odosarete Imasu. Movie: Spain-hen Çeviri