Kaguya-sama wa Kokurasetai 1. Sezon hakkında

 


Herkese selamlar ^^

Kaguya'nın ilk sezonunu da çevirme kararı aldığımı bildirmek istedim.
Önceden de birkaç kez dediğim gibi normalde 2. sezon biter bitmez başlayacaktım ama çevirisi gelecekmiş diye duyduğumdan hiç girişmedim. 
Geçen gün de sanki başka hiç işim yokmuş gibi anlık bir istek geldi hahah

Sonuç olarak 3. sezon gelene kadar bir şekilde ilk sezonun da çevirisini tamamlayacağım. Umarım 3. sezonun yazdan önce gelmesi gibi bir durum olmaz :/ Bahar serilerinde de gözüme kestirdiğim birkaç seri var çünkü. Açgözlülüğümden nefret ediyorum bazen, neyse.. :P

Tüm sezonun çevirisi bittiğinde topluca yükleyeceğim. Ama hangi bölümde ne kadar ilerledim diye takip etmek isterseniz yan taraftaki çeviri durumu köşesini takip edebilirsiniz.
Şimdiden söyleyeyim, birkaç aydan önce bitirmem mümkün değil :(

Sürüm olarak da GJM'in çevirilerini kullanacağım, haberiniz olsun ^^

Şimdiden, izleyecek olan herkese iyi seyirler.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Dakaretai Otoko 1-i ni Odosarete Imasu. Movie: Spain-hen Çeviri

Kaguya-sama wa Kokurasetai: Ultra Romantic

Trapp Ikka Monogatari 1-5. Bölümler