Hachimitsu to Clover 20. Bölüm

 


Hachimitsu to Clover 20. Bölüm!!

Çoook uzun bir aradan sonra biricik serime bölüm yükleyebildim :')

Güncellerden bir türlü vakit bulamamıştım. Hazır finallere de biraz vakit varken aradan çıkarayım dedim ^^ Gittikçe ilk sezonun sonuna yaklaşıyoruz. Nisana kadar güncel bir seri çevirmeyeceğimden ve 2 hafta sonra başlayacak olan finallerim dışında önümde bir engel olmadığından biraz daha hızlanabileceğimi umuyorum :') Yarı yıl tatilinde hem tezime hem de çevirime odaklanabileceğim inşallah hihih

Bölüme gelecek olursak özellikle ilk yarıda sarhoş Ayu'nun fırtınası esmeye devam etti diyebiliriz hahah Morita'yla birlikte oturup konuştukları sonra da kardeş kardeş ele ele tutuşup eve gittikleri sahneyi çok seviyorum <3

Öte yandan Takemoto gelecek endişeleriyle kıvranıyor. Ah ah hangimiz öyle değiliz ki :( Hagu'nun da istemeyerek bir seçim yapmaya yöneldiğini izledik. Kimse de bu durumdan hoşnut değil maalesef.
Bakalım önlerinde nasıl bir yol olacak? :)

Gelecek bölümde görüşmek dileğiyle. Herkese iyi seyirler ^^

Alt yazı:




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Dakaretai Otoko 1-i ni Odosarete Imasu. Movie: Spain-hen Çeviri

Kaguya-sama wa Kokurasetai: Ultra Romantic

Trapp Ikka Monogatari 1-5. Bölümler