Baraou no Souretsu 3. Bölüm

 


Baraou no Souretsu 3. Bölüm!!

Bu hafta ilk 2 bölüme kıyasla çizimler de tempo da çok daha iyiydi :O Umarım bozmadan böyle devam ederler :')

Işığını kaybeden Richard kendini iyice derin bir karanlığın içinde buldu. Gözünü karartıp intikam alan karakterlere hasretiz, kanlı sahneler biraz sansüre maruz kalsa da içinde yaşadığı duyguları gayet iyi yansıttıklarını düşünüyorum.



Değişik sanatsal çizimler yine. Aslında animenin havasına bu tür çizimler cidden yakışıyor. Biraz kararsız kalmışlar gibime geliyor, özellikle ne tür sahnelerde normal anime çizimlerden gidip ne tür sahnelerde bu çizimlere dönecekleri konusunda. Anlaşılan anime ekibi savaş sahnelerini sevmiyormuş :D Aya sensei de twitterında ilk 2 bölümün karakter tanıtımlarına odaklandığını belirtmişti, bakalım gelecek bölümlerde manganın uyarlanması konusunda ne tür bir tavır izleyecekler...


Edward'ın sadakati beni benden alıyor cidden :/
Seride oldukça önemli yeri olan bir karakterimiz de ilk kez göründü. İntikam almak isteyen bir diğer karakter olarak Elizabeth'in bu uğurda ne yollara başvuracağını göreceğiz.

Gelecek bölümde görüşmek üzere, herkese iyi seyirler!!

Alt yazı:



Kaguya'yı da bu hafta bitmeden yüklemeyi planlıyorum. Aylar sonra sonunda bitiyor :') Ara tatilim biraz daha uzun olsaydı aralıkta bile biterdi aslında ama ne yapalım yine ocak ayına sarktı bir şekilde...

Yorumlar

  1. 2-3 bölüm biriktirip izleme şansım oldu, orjin eserden uyarlanması ayrıca güzel oluyor özellikle anime tarzında izlemek. Senden bu sezon Sono Bisque Doll wa Koi wo Suru'yu çevirmeni bekliyordum, runway de waratte'yi senden izleyince dedim herhalde bu işe girişir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de ^^ O seriyi biraz geç gördüm aslında, cidden Runway'e çok benziyormuş :D

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Dakaretai Otoko 1-i ni Odosarete Imasu. Movie: Spain-hen Çeviri

Kaguya-sama wa Kokurasetai: Ultra Romantic

Trapp Ikka Monogatari 1-5. Bölümler