Baraou no Souretsu 24. Bölüm Final

 


Baraou no Souretsu 24. Bölüm Final!!

Böylelikle 2. güncelimin de finalini görmüş bulunuyorum. Mangası anime başlamadan hemen önce bitmişti. Bir ara mangadan farklı bir finale gidilir mi diye söylentiler vardı ama zaten yeterince berbat uyarladıklarından bir de öyle bir son yapsalar neler olurdu bilemiyorum.

Genel olarak hikaye finali olarak bakarsak Richard'ın herkesle barıştığı bir finaldi. Sondaki kılık değiştirme olayı başından beri Buckingham'ın planıydı diyorlar, Tyrrell'e yüzük verdiği sırada bunu da düşünmüştü diye. 



Kaçıranlar varsa sonra yatan "Richard" kraliyet yüzüğü takıyordu. Tyrell 3. Richard'ı cidden öldürmeyi başarsa da sonda kendisini de feda etti. Manga finalinden sonra bizim Richard'ın da hâlâ yaşadığına inananlar vardı ancak ben pek olası görmüyorum maalesef... Çok da açık bir final değildi bence.

Mangayı okuyanlar için olayları takip etmek biraz daha kolaydı, sırf animeyi izleyenler için gayet karmaşık olduğunun farkındayım. Finale kadar izlemeyi devam ettirenler varsa tebrik ediyorum :D

Keşke manganın muhteşemliğine yakışan bir uyarlama olsaydı, kısmet ne diyelim...

Kaguya gibi bir seri ve Baraou sonrası önümüzdeki yaz sezonu bir güncel almayacağım. Belki güzden bir seri olabilir, henüz kesin karar vermedim. Bir de vize sıkıntısı olmazsa ve uçak bileti alabilirsem Ağustos'ta 6 aylığına Kore'ye staja gideceğim :D Bilet parası için bağış kabul edilir :'(

Başka serilerde görüşmek dileğiyle, herkese iyi seyirler!

Alt yazı:


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Dakaretai Otoko 1-i ni Odosarete Imasu. Movie: Spain-hen Çeviri

Kaguya-sama wa Kokurasetai: Ultra Romantic

Trapp Ikka Monogatari 1-5. Bölümler