Kuroshitsuji: Kishuku Gakkou-hen 1. Bölüm

 


Kuroshitsuji: Kishuku Gakkou-hen 1. Bölüm!!!

Alt yazı ve font:



Eveet, filminin üstünden 7 yılı, yayınlanan son sezonunun üzerinden de 10. yılı devirmişken Kuroshitsuji'ye gelen yeni sezonun çevirisine de başlamış bulunuyoruz ^^

Dün 11 bölüm olacağı duyuruldu, önceki sirk sezonu gibi bunda da tek arc işlenecek. Ben mangada bu arc sonraki arc'larla da bağlantılıydı diye hatırlıyordum ama dediğim gibi okuyalı çoook uzun zaman oldu. Dün twitterda bu sezona dair unuttuğum bir yerden spoiler yedim, o derece hatırlamıyormuşum bir ara tekrar okuyacağım :D

Kontrolü biraz uzun sürdü çünkü özellikle İngilizce olarak telaffuz edilen isimlerin çevirisinde çok fazla ikileme düştüm. Karma bir şeyler denedim, geri bildirime göre belki pakette değişiklikler yapabilirim...

Bölüme gelecek olursak— Öncellikle opening'i çok beğendim, şarkısı ve animasyonu açısından kolaya kaçmamalarına sevindim. SID bu kez ending'i üstlenmiş, hoş olmuş açıkçası. Biraz değişiklik iyidir ^^

Çizimlerde de değişiklikler var ama ben yine olumlu bakıyorum. Çok özenildiği her hâlinden belli oluyor, üstündan kaç sene geçmiş tabii ki eski versiyondan biraz farklılık olacak :D

Bu sezona damgasını vuracak okul başkanlarımızın ise her biri ayrı cins hehe Ben özellikle mavi binanın başkanına yakın hissediyorum, bunun seiyuu'suyla hiç de alakası yok tabii :P


Çoğunluğun favorisi ise Violet olacak hiç şüphesiz. Ne diyeyim tarafınızı seçin maceraya— heheh


Ciel'ciğimi sesli-görüntülü izlemeyi özlemişim ama yaa. Daha okulda başına neler neler gelecek... Önümüzde çay partileri, maçlar vs göreceğiz~


Ve tabii ki öğretmen Sebastian'sız olmaz. Ono Daisuke'yi Sebastian olarak duymayalı çok olmuş, her repliğini birkaç kez dinleyesim geldi *-* 





Bölüm sonundaki mektup sahnesini neden başa koymamışlar diye biraz sorguladım. Çeviriye bile ilk oradan başladım :D Bunca sene sonra araya hatırlatıcı bir şeyler koysalar o da güzel olurdu gibi. Neyse artık, her türlü bu sezona harika bir başlangıç oldu. Kalan bölümleri ben de heyecanla bekleyeceğim *-*

Bu kadar fangirl'lük yeterli sanırım hehe Gelecek bölümde görüşmek dileğiyle, herkese iyi seyirler!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Dakaretai Otoko 1-i ni Odosarete Imasu. Movie: Spain-hen Çeviri

Kaguya-sama wa Kokurasetai: Ultra Romantic

Trapp Ikka Monogatari 1-5. Bölümler