Kuroshitsuji: Kishuku Gakkou-hen 3. Bölüm

 



Kuroshitsuji: Kishuku Gakkou-hen 3. Bölüm!!

Alt yazı:

Subscene

Mega

Bu hafta prensimiz geldi sefalar getirdi hehe Soma'yı ve o saf hâllerini özlemişim ya. Agni de geleydi iyiydi... Ah Agni ah...

Okula fil üstünde konvoyla gelmesi ve bölüm boyu Maurice'i çıldırtması komikti. Bu bölüm dedektifliğe de soyundu kendileri haha

<3

Ciel bu bölümde ne kadar masum görünüyordu genel olarak. Durup durup ekran görüntüleri aldım yine *-* Tam bir melek yavrum T_T




En sonda yere bakarkenki hâli bana aşırı derecede Vincent'ı hatırlattı, büyüdüğünü de göreceğiz inşallah bir gün :')

Bölümde ise Maurice'in yalanı sonunda açığa çıktı. Redmond'un sesi ne kadar da gitmiş karaktere ya, ilk başta çok yükselmemiştim ama şimdi sahnesi gelse de görsek diyorum :P



Yandan yandan gülümseyen bir Sebastian'la da bu bölümün yazısını kapatalım efendim *-*



Gelecek bölümde görüşmek dileğiyle, herkese iyi seyirler!!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Dakaretai Otoko 1-i ni Odosarete Imasu. Movie: Spain-hen Çeviri

Trapp Ikka Monogatari 1-5. Bölümler

Kaguya-sama wa Kokurasetai: Ultra Romantic