Kuroshitsuji: Kishuku Gakkou-hen 10. Bölüm

 


Kuroshitsuji: Kishuku Gakkou-hen 10. Bölüm!!

Alt yazı:


Eveet, olaylı bir bölümle arc'ı sonlandırıyoruz. Haftaya da final.

P4 ve Derrick arasındaki olayın tam olarak nasıl yaşandığını daha net anladık. Bu sonu hak edip hak etmediği tartışılır tabii ama o da az suçlu değilmiş :(

Ölümün güzelliğinden bahsederken kendinden geçen Sebastian :D


Şu kareye ne kadar bayıldığımı bölüm fotosu olarak da bunu seçmemden anlayabilirsiniz xD


*-*   *-*   *-*

Undertaker ile Sebastian kapışması çok hoştu *-* Bu bölümün estetiğine bayıldım ya. Final gibi güzel bölümdü cidden




Undertaker'ın şu dansını gif olarak bulmam gerek bir yerlerden xD

Ve tabii ki olmazsa olmaz, Sebastian'ın da kendi baş yapıtı Ciel'i kimselere kaptırmayacağını söylediği sahne *-*

Arc'ı Kraliçe'nin sahnesiyle ile kapattık ama tam bir kapanış oldu. Kendisi de sütten çıkmış ak kaşık değil... Ben mangayı çoktan unuttuğumdan şu episode çevirisini de önceki bölüm yanlış yapmışım elbette. Sözde arada mangadan kontrol de ediyordum :/ Neyse pakette bunları düzelteceğiz efenim.

Herkese mutlu bayramlar, ben çeviriyi bitirdim de online izleme sitelerine ne zaman yüklenir bilemeyeceğim. Herkes benim gibi evinde bilgisayar başında bayram kutlamıyor tabii :P


Final bölümünde görüşmek dileğiyle, iyi seyirler!






Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Trapp Ikka Monogatari 1-5. Bölümler

Kaguya-sama wa Kokurasetai: Ultra Romantic

Kaguya-sama wa Kokurasetai: First Kiss wa Owaranai