Kuroshitsuji: Kishuku Gakkou-hen 11. Bölüm Final

 


Kuroshitsuji: Kishuku Gakkou-hen 11. Bölüm Final!!

Alt yazı:


Ah ah keşke final yazmasa orada T_T

Maalesef bu seri de bitti, seneler sonra Kuroshitsuji sezonu gelmesine seyirci olarak zaten aşırı sevinmiştim ama çevirisini de yapabilmek benim için ayrı bir zevk oldu :') Çizimlerden ve kaliteden de belli oluyordu gerçi ama mangayı gerçekten de harika uyarladılar, ufak detayları bile işlemelerini takdir ettim. Sasuga Clowerworks! Umarım arayı fazla açmadan devam duyururlar...

Bu bölüm Book of Atlantis filminden önceki Book of Murder OVA'sından karakterleri tekrar izledik. Mangada muhakkak okumuşumdur ama o ovayı izleyip izlemediğimden pek emin olamadım. Bir ara tekrar üstünden geçsem iyi olacak.


Bölümün bir diğer güzelliği de Agni'yi tekrar görmemizdi hehe Soma ile didiştikleri sırada Ciel'le Sebastian'ın hiç umursamayışı xD


Ve tabii ki Phantmohive tayfa *-* Myanimelistte birisi ilk sezondan bir bölüm izledik sanki demiş, gerçekten şu slice of life bölümler güzel oluyor. Geçen hafta arc'a kapanışı yapmıştık zaten, böyle sakin bir bölümle final yapmak da iyi geldi ^^


Hehe Meyrin çok iyi anlıyorum seni *-*




Kontunun masumiyetini her şeyden önce tutan bir adet kahya xD

Sebastian'dan aldığımız üstün pazarlamacılık dersi sonrası bölümü bitirdik. Stüdyonun sürprizini de es geçmeyelim tabii *-* Yeşil Cadı Arc'ından bir kesit gördük, umarım bu sadece bir teaser olarak kalmaz da gerçekten devamını görebiliriz, aynı stüdyoyla elbette :')





Orman karelerinin güzelliği *-*

Ciel'ciğim de Almanya yollarına düşecek benim gibi hehe 

Başka bir seride görüşmek dileğiyle, herkese iyi seyirler!




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Trapp Ikka Monogatari 1-5. Bölümler

Kaguya-sama wa Kokurasetai: Ultra Romantic

Kaguya-sama wa Kokurasetai: First Kiss wa Owaranai