Trapp Ikka Monogatari 21-25. Bölümler

 


Trapp Ikka Monogatari 21-25. Bölümler!!

Alt yazı:


Biraz gecikmeli de olsa Trapp Ikka'nın diğer paketi hazır ^^

Çocuklar artık Maria'ya iyice alıştı, gitmesi lafı geçince bile evde isyan çıkıyor haha

Öte yandan Hedwig'le Maria'nın sahnelerine kalbimi bıraktım <3 Kardeşlerden favorim Hedwig kesinlikle ^^


Noel bölümleri hoştu, şu çelenk yapma adetini de buradan öğrenmiş oldum :)



Şurada bir karantina yurdu anılarım canlanmadı değil :')


Diğer pakette görüşmek dileğiyle, iyi seyirler!



Yorumlar

  1. Bu anime çoookk keyiflii. Yks sınavından çıktıktan sonra izlediklerimden! Galiba sınav esnasında da izliyordum. Neyse efem yeni 5 bölümü merakla bekliyorummmm. Ama niye başta dediğim oluyor yahu ..... Şu uzun bacak amca daha iyiydi ama Maria nedenn ahhhh halen bu konudan rahatsızım ama ne yaparsın. Emeğiniz için çookk teşekkürlerrrr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim beğenmenize sevindim, arada böyle yorumlar görünce gaza geliyorum ben de ^^ Diğer 5 bölümün de gelmesi yakın sayılır, şimdiden iyi seyirler~

      Sil
    2. Cidden sarıyor seri. Yeni bölümleri meraklaa bekliyorumm. Tekrar teşekkürlerrrr ama halen o babanın çocukları düdükle çağırmasına şaşıyorum fngnngngnngngmgmmg. Bir kere yaptı bir daha yapmadı gerçi orası gatip.

      Sil
    3. Evet, nedense onu tekrarlamadı bir daha xD Yeni bölümler çıktı~

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Trapp Ikka Monogatari 1-5. Bölümler

Kaguya-sama wa Kokurasetai: Ultra Romantic

Kaguya-sama wa Kokurasetai: First Kiss wa Owaranai