Trapp Ikka Monogatari 26-30. Bölümler

 


Trapp Ikka Monogatari 26-30. Bölümler!!

Alt yazı:


Seriye kaldığımız yerden devam ediyoruz.

Baron von Trapp ve ailesi için bir dönüm noktasındayız. Maria'nın geçmişine dair yeni bir şeyler daha öğrenmiş olduk.

Şu kısım <3 Basit olsa bile çok doğru ve anlamlı bir ifade...


Bazı şeyleri gerçekten de akışına bırakmak gerekiyor. Maalesef belirsizlik karşısında sabırsızlık etmeden duramıyoruz :'(

Eylülün başında doktora için taşınacağım. Biraz gecikmeli olsa bile diğer pakette görüşmek üzere ^^

Herkese iyi seyirler!

Yorumlar

  1. Kaç gündür bekliyordum geldiii!! 28deyim izleyeceğim ama bu sefer biraz daha yavaş takılacağımm. Birde bir şey sorsam ? Acaba sadece siz çevirisini yapıp sitedeki yetkililere iletip videoyu onlar yapıp mı atıyorlar ? Kaç yıldır izliyorum ama bu konuda üzülerek hiçbir bilgim yok. Birde teşekkürlerrr bu anime için nalet yks dönemimde birazda olsa gülüyordum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, iyi seyirler ^^ Evet, ben sadece alt yazıyı hazırlıyorum, video olarak encode edip siteye yükleme işini site yetkilileri yapıyor. Benim de üniversite sınavına hazırlanma dönemim kadar lanet ettiğim başka dönem yoktur. Sınav konusunda da umarım hakkınızda en hayırlısı olur <3

      Sil
  2. Yazmamışım doktoranız için iyi çalışmalar dilerim! Umarım hayırlısıyla yaparsınız.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Trapp Ikka Monogatari 1-5. Bölümler

Kaguya-sama wa Kokurasetai: Ultra Romantic

Kaguya-sama wa Kokurasetai: First Kiss wa Owaranai