Yuukoku no Moriarty 2. Sezon 3. Bölüm ve Discord?! :D

 



Yuukoku no Moriarty 2. Sezon 3. Bölüm!!

Herkese tekrar selamlar, Moriarty kardeşlerin yoğunlukta olduğu bir bölüm izleyebildik bu hafta :')

Albert, Suçun Efendisi kimliğiyle Irene'le anlaşma yaparken Sherlock da gelip araya girdi tabii ki :D Özellikle de mektup zarfına ismini yazdırıp bunu Sherlock'a emanet etmesi çok cüretkar bir hamleydi. William tabii ki Sherlock'u nereden vuracağını iyi biliyor hahah


Yalnız Sherlock'la Irene'in vedalaşması hüzünlendirdi, ikisini birbirine çok yakıştırmıştım :')

Öte yandan Moriarty kardeşler Mycroft'la da ilginç bir şekilde restleştiler. Kimliklerini açığa çıkarmak pahasına ona planlarından bahsettiler. Fransız Devrimi'nin arkasındaki kişinin Holmes ailesiyle olan bağı da önemliydi burada. Robespierre tarihte de varolmuş bir kişilik, tabii ki İngiltere ile arasındaki bağ animede kurgulanmış ama yine de bilgi almak isterseniz: Wikipedia


Beni vuran sahneyi de tahmin etmekte zorlanmamışsınızdır *-* heheh

Bu haftalık da bu kadar. Gelecek bölümde görüşmek dileğiyle, herkese iyi seyirler dilerim ^^

Alt yazı:

Planetdp

Mega

-----------------

Bu arada başlıkta da yazdım ama bölüm takibi için bir discord sunucusu kurdum. Anladığım kadarıyla Blogger'ın Feedburner diye bir servisi varmış ve e-mailler üzerinden takipçilere bülten maili atıyormuş. Yalnız bu servisi temmuzdan itibaren sonlanacakmış. Benim bu servisinden haberim yoktu, bir bahaneyle takipçilerimin olduğunu öğrendim heheh 
İkinci bir sebebim de arada farklı sunucularda denk geldiğim kişilerle çevirim üzerinden sohbet ediyoruz ama başka sunucuları kendi çıkarım için kullanmayayım dedim :D

 Güncel seriler için bir rol sistemi ayarladım, takip ettiğiniz seri bitince sunucudan çıkmayı da tercih edebilirsiniz yani ;) Şu an botlarımla öylece takılıyoruz hahah 

Zaten blogdan takip ediyoruz ne gerek var derseniz de kabülüm. Sadece bölüm takibi, duyuru vs için kurduğum bir sunucu olduğundan çok bir sohbet dönmesini beklemiyorum ama mail ya da blog yerine discorddan daha kolay takip edeceğini düşünenler olursa beklerim ^^ Gerek duyulmazsa da sunucuyu kapatırım, şimdilik deneme olsun :)

Discord

-----------------

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Dakaretai Otoko 1-i ni Odosarete Imasu. Movie: Spain-hen Çeviri

Kaguya-sama wa Kokurasetai: Ultra Romantic

Trapp Ikka Monogatari 1-5. Bölümler