Mashiro no Oto 2. Bölüm


Mashiro no Oto 2. Bölüm!!

Bu bölüm de shamisen sesine doyduk *-*

Trailerda ilk duyduğum anda Umeko'nun sesi beni büyülemişti. Animede tekrar dinleyince de etkisini hiç kaybetmedi. Çok çok hoş bir sahneydi. Anne oğulun düetini dinlemiş olduk *-*


 Öte yandan Setsu annesinin zoruyla liseye kaydoldu. Çoğu lise kulübü animesinde olduğu gibi 
burada da kulübün kapanmaması için tek başına çabalayan birileri var. Takezou senpai'ye selam olsun! :D Yalnız bahsi geçen eski shamisenin Wakana-chan'ın da yarıştığı turnuvanın birincisi tarafından okula bırakılması ilginç. Bakalım bu karakteri ileride ne şekilde izleyeceğiz ^^

Ağabey kardeş ikilimiz yan yana geldiklerinde aralarında çok fazla iletişim kurulmuyor ama neyse ki shamisen yoluyla anlaşmanın bir yolunu bulmuşlar :D Hediye aldıktan sonra Setsu çok sevimliydi *-*


Şuradaki yüz ifadelerine de bayıldım bu arada hahaha Umeko da meğer reklam yıldızıymış :D



Bu hafta da bu kadar, izleyecek olanlara şimdiden iyi seyirler dilerim ^^

Bu arada her seferinde bu duyuruyu yapmaktan nefret etsem de haftaya vizelerim başlıyor T_T
Mashiro no Oto'yu cuma akşamları çeviriyorum, cumartesi günleri de izleyip kontrol etme işleri var. Haftaya cumartesi iki tane sınavım olacak.. O yüzden en erken cumartesi geç saatlerde yükleyebilirim. En kötü ihtimalle pazar gününe kalırsa o gün de YDS'ye gireceğim ühüü Şimdiden bekleyecek olanlara duyurayım :'(

Alt yazı:

Mega

Yorumlar

  1. Çeviri için teşekkürler, sınavlarında başarılar, 1-2 gün gecikme de olsa beklenir sıkıntı yok:) Şarkı çevirilerini yapmayı planlıyor musun?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :') Evet, çevirmeyi düşünüyorum ve geçen haftadan beri kontrol ediyordum aslında ama henüz bir yerlerde ingilizce çevirileri yayınlanmamış..

      Sil
  2. Öyleyse beklemedeyim diyeyim. Kapanışı çok sevdim, 2. bölümde Yuna'yı kesit de olsa görürüm diye ummuştum ama bir yerden spoiler alınca aklımdan direk çıktı. Yuna'yı sevmiştim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok sevdim onu evet *-* O spoilera göre Yuna'yı tekrar görebilecek miyiz bari? Merak ettim şimdi :)

      Sil
  3. Yayınlanan bölümlere göre göremeyeceğiz sanırım:( Bir arkadaş böyle bir şey fısıldadı:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oo üzüldüm :'( Bir vesileyle manga çevirisi hızlanırsa en azından orada görürüz belki..

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Dakaretai Otoko 1-i ni Odosarete Imasu. Movie: Spain-hen Çeviri

Kaguya-sama wa Kokurasetai: Ultra Romantic

Trapp Ikka Monogatari 1-5. Bölümler