Hachimitsu to Clover 2. Sezon 1. Bölüm

 


Hachimitsu to Clover 2. Sezon 1. Bölüm!!

Uzun bir aradan sonra yeniden Honey and Clover bölümü yükleyebildim :')
Bu hafta biraz daha rahatım diye günceller dışındaki serilerime de odaklanayım dedim. Kaguya'nın da 2. bölümünün çevirisine bugün başladım. Yarına metin çevirisi kısmı biter ama malum onda bir de dizgi işleri olduğundan en erken ne zaman biter bilemiyorum. Bu aralar tek dileğim Kaguya'nın 3. sezonunun güze doğru gelmesi :') Bakalım.. OVA'dan da bir ses soluk çıkmadı, henüz İngilizce alt yazı yüklenmedi bir yerlere.

Bölüme gelecek olursak, aslında ilk sezondan sahneleri içeren bir özet bölümüydü. Yayınlandığı dönemde 2.sezon ilkinden 9 ay sonra yayınlanmış, dolayısıyla böyle bir bölüme gerek duydular sanırım.

Arada yine böyle fırsatım oldukça bölüm yükleyeceğim ama ilk sezondan da takip ettiyseniz bileceğiniz üzere tamamlanması uzun sürecek.. :(

Diğer bölümlerde görüşmek dileğiyle, herkese iyi seyirler ^^

Alt yazı:



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Dakaretai Otoko 1-i ni Odosarete Imasu. Movie: Spain-hen Çeviri

Kaguya-sama wa Kokurasetai: Ultra Romantic

Trapp Ikka Monogatari 1-5. Bölümler