Mashiro no Oto 6. Bölüm

 


Mashiro no Oto 6. Bölüm!!!

Bu hafta kulüp üyelerimiz Aomori'de çalışma kampına gittiler. Japonya'da bir lise kulübüne girip çalışma için böyle tatil yerlerine gitmek isterdim :D Bir bahaneyle kaplıcaya girip rahatlamış da oluyorlar hahah

Yalnız tam geçen hafta openingi çevirdim bu hafta opening değişti :O Harika şansım yine iş başında :') Opening için iki tane isim geçtiğini görünce nedense diğerini alternatif isim falan gibi düşünmüştüm. Meğer tek sezonluk animede bile opening değiştirmeyi planlıyorlarmış :D Bu şarkıda shamisen yok maalesef, yine de tam bir Burnout Syndromes şarkısı olmuş, zamanla alışırım herhalde :')


Setsu'nun ağabeyi Wakana-chan'la olan her sahnesine bayılıyorum yaa hahah Sürekli didişiyorlar ama birbirlerine yardımcı da oluyorlar. Tam ideal ağabey-kardeş ilişkisi ^^

Geçen haftadan dediğim toplu düzenleme önümüzdeki haftaya kalacak gibi, bakalım. Bu hafta tezimi bitiriyorum çok şükür *-* Ondan sonra gelsin çeviriler hihihi

Gelecek bölümde görüşmek dileğiyle, herkese iyi seyirler ^^

Alt yazı:

Planetdp

Mega

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Dakaretai Otoko 1-i ni Odosarete Imasu. Movie: Spain-hen Çeviri

Kaguya-sama wa Kokurasetai: Ultra Romantic

Trapp Ikka Monogatari 1-5. Bölümler