Yuukoku no Moriarty 2. Sezon 8. Bölüm

 



Yuukoku no Moriarty 2. Sezon 8. Bölüm!!

Beyaz şövalye hikayesine girmiş bulunuyoruz. Oldukça olaylı bir bölüm oldu. *-*

Kısa hikayenin başrolü olarak animeye daihl olan çoğu karakterin aksine Whiteley iyi biri çıktı hahah Mangada bu tarafları henüz okumamıştım, o yüzden onun da bir dalavere peşinde olabileceğini düşünüyordum.. 


Erwin'i de epey andırıyor kendisi :')


William'ın sınavından geçen Whiteley'e kardeşlerimiz yardım etme kararı aldılar. Şantajcı gazeteci ile Moriartylerin arasında nasıl bir düello yaşanacak göreceğiz. Mangaya bir göz atayım derken kaptırıp tüm hikayeyi okudum, güzel uyarlanırsa haftaya bizi epey çarpıcı bir bölüm bekliyor :O

Bölüm sonunda Albert'ın yapılması gereken fedakârlıklardan bahsettiği sahne de çok etkileyici hazırlanmış *-*



Albert'ın, William'ın tereddütlerini görerek bu yönde bir şeyler söyleme gereği duyduğunu düşünüyorum. Bizim yardımımıza gerek kalmayabilir dediği sahne de önemliydi..

Son olarak Albert'ın şu fotosunu da atıp kaçayım *-*


Haftaya görüşmek dileğiyle, herkese iyi seyirler!!

Alt yazı:

Planetdp

Mega


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Dakaretai Otoko 1-i ni Odosarete Imasu. Movie: Spain-hen Çeviri

Kaguya-sama wa Kokurasetai: Ultra Romantic

Trapp Ikka Monogatari 1-5. Bölümler