Mashiro no Oto 11. Bölüm

 


Mashiro no Oto 11. Bölüm!!

Bireysellerden devam ediyoruz ^^

Kaji-kun teli kopsa da çalmaya devam etti, ben de jüri üyesi gibi artık devam edemez diye düşünmüştüm..


Öte yandan Umeko'nun manipülasyonları Setsu'yu biraz olumsuz etkiledi diyebiliriz..


Her ne kadar kimsenin babasının farkına varmaması onu rahatsız etse de Setsu'yu da öyle çalması için zorlaması doğru iş değil tabii..

Neyse ki Setsu sahnede biraz daha toparladı ve gittiği yolun yanlış olduğunu görmüş oldu. Yalnız Setsu'nun finalde çalacağını düşünmüştüm, anime beni şaşırttı hahah Yine de performansın ortasında bölümü bitirmek de ne bileyim yani.. :/

Kono Oto Tomare'de de böyle olmuştu bir kere hahah Bir bölümde alkışları duymadan bitirmişlerdi xD


Gelecek bölümde Setsu'nun kendi müziğini nasıl çalacağına tanık olacağız.
Tanuma'nın performansını da aşırı merak ediyorum. Haftaya final :'( 2.sezon geleceğine dair bir işaret yok gibi şimdilik, en azından turnuvanın sonucunu haftaya öğrenebiliriz diye umuyorum :)

Bu arada hâlâ yazdan bir seri alsam mı diye kararsızım, bakalım..

Haftaya finalde görüşmek dileğiyle, herkese iyi seyirler!!

Alt yazı:




Yorumlar

  1. Çeviri için teşekkürler, hikayenin ilerleyişi açısından güzel bir bölümdü, büyükbabasını taklitden çıktığı ve efektler kısmı etkileyiciydi. Şu anlık güzel ilerliyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim ^^ Evet dedeyle konuştuğu kısım da çok hoştu

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Dakaretai Otoko 1-i ni Odosarete Imasu. Movie: Spain-hen Çeviri

Kaguya-sama wa Kokurasetai: Ultra Romantic

Trapp Ikka Monogatari 1-5. Bölümler