Mashiro no Oto 12. Bölüm Final

 



Mashiro no Oto 12. Bölüm Final!!

Evet bir serinin daha sonuna geldik.. :'(

Bol bol shamisen dinleyebildiğimiz bir seri oldu. Bu tür geleneksel müzik temalı animeleri çok seviyorum. Umarım ileride başka enstrümanları da konu alan seriler gelir de çeviririm *-* Final bölümünde de adı geçen wadaiko davullarıyla ilgili bir seri gelse mesela çok güzel olurdu <3 Nasıl bir şey derseniz şuraya kısa bir kesit koyayım ^^


Bireysel turnuvaların sonucunu da izlemiş olduk.

Ben de ikinci ile üçüncünün yer değiştirmesini isterdim hahah Onun dışında beklenen bir sonuçtu diyebilirim sanırım :)

Bölümün kilit noktalarından biri Setsu'ya ödülünü veren Umeko'nun sahnesiydi. Ben direkt ödülü yere vuracak diye düşünmüştüm izlerken hahah 


Bu sahne :'(

Biraz ucu açık bir final oldu. Setsu'nun kendi müziğini ortaya koyması için daha da motive olduğunu gördük ama bundan sonra nasıl bir yol izleyecek bakalım.. Devamına bir sezon daha gelir mi bilemiyorum. Manganın da çevirisi yok :(

Final bölümüne kadar çevirimi takip eden herkese teşekkür ediyorum <3

Staja başlayacağım için yoğunluk durumumdan dolayı yazdan seri almayacağım. Almayı epey istediğim bir seri de vardı oysa :/ Ama Kaguya-sama'nın 3. sezonundan önce 1. sezonu bitirmem gerek. Mashiro için de önümüzdeki 2-3 hafta içinde toplu bir düzenleme yapıp paket çeviri yükleyeceğim.

Gelecek sezonlarda görüşmek dileğiyle ^^

Alt yazı:

Planetdp

Mega

Yorumlar

  1. Bu güzel animeyi çevirip bizlerle paylaştığınız için teşekkürler. ^^

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Dakaretai Otoko 1-i ni Odosarete Imasu. Movie: Spain-hen Çeviri

Kaguya-sama wa Kokurasetai: Ultra Romantic

Trapp Ikka Monogatari 1-5. Bölümler