Yuukoku no Moriarty Ön Gösterim

 


Herkese merhaba, Yuukoku no Moriarty bu hafta yok dedim ama bugün önden ön gösterimi yayınlanmış.
Benim bile bundan yeni haberim oldu hahah

Her yerde "1. bölüm özel ön gösterim" şeklinde geçiyor ama gelecek hafta başlaması gereken asıl ilk bölümden ne açıdan farklı olacak tam emin değilim. Aynı bölüm olursa ona bile şaşırmam. Somali to Mori no Kami-sama'da da böyle bir durum olmuştu, ilk bölümden önce bir ön gösterim gelmişti. Ben bunu çok geç fark etmiştim, bu kez hazır denk gelmişken çevireyim dedim :D Haftaya aynı bölüm gelirse de ne yapalım artık, biraz erken tanımış olduk Moriarty'yi ^^

Seriye gelecek olursak, bunun ilk bölüm olduğunu varsayaraktan iyi bir başlangıç yaptığını söyleyebilirim. Normalde manganın ilk bölümünde Moriarty ailesinin geçmişi anlatılıyordu hikaye sonradan geleceğe geçiyordu. Majo no Tabitabi'nin tam tersi olarak burada, animede gelecekten başlatmışlar, geçmişi muhtemelen "birinci" bölümde anlatacaklar. :D
İki serim de ayrı telden çalıyor hahah

Çizimler çok iyiydi *-*
Karakterler bishounen, seiyuular sevdiğim kişiler, olaylar 19. yy. Londrasında geçiyor, çok sevdiğim Sherlock Holmes hikayesine bir anti-hero'nun gözünden bakıyoruz... daha ne isteyeyim valla heheh


Seri güzel olacağa benziyor, stüdyosu da Production I.G iken kötü bir iş bekleyemeyiz sanırım.

Çeviri konusunda bir not geçeyim, normalde animede karakterler hitap olarak ne derse onu yazarım dolayısıyla "-sama" şeklinde yazmamak için çok direndim. Dönemin ve hikayenin havasına uyacağı için bu şekilde kullanmadım. Umarım fazla göze batmıyordur...

Diğer serim de böylece başlamış oldu. Umuyorum ki siz de benim gibi seriyi beğenir ve çevirimle izlemekten zevk alırsınız ^^

Herkese iyi seyirler, gelecek bölümde görüşmek dileğiyle!!

Alt yazı:




Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Dakaretai Otoko 1-i ni Odosarete Imasu. Movie: Spain-hen Çeviri

Kaguya-sama wa Kokurasetai: Ultra Romantic

Trapp Ikka Monogatari 1-5. Bölümler