Majo no Tabitabi 3. Bölüm

 


Majo no Tabitabi 3. bölüm!!

Bu hafta bölüm içinde iki ayrı bölüm vardı, bu şekilde devam etmesi benim de hoşuma gider. Bazen aynı bölüm içinde farklı hikayeler çevirmek güzel geliyor.

İlk kısımda zehirli bir çiçek bahçesini ve bu zehre maruz kalanlarına başlarına neler geldiğini görmüş olduk.
Kız bu buketi gittiğin ülkeye götürür müsün, diye sorduğunda ben de bir işkillenmedim değil yani hahah


Bnha'dan Midoriya'nın seiyuusunu duymak da hoşuma gitti. Başta, aşırı tanıdık diye düşünüyordum sonra o "Senpai!" deyişle emin oldum :D Özellikle de bu fotoğrafını koyduğum taraftaki büyülenmiş ses tonu harikaydı *-*

İkinci kısımda ise köle kızın hikayesi vardı. Şahsen toplumda insanların başka insanlara şu ya da bu şekilde üstünlük kurmasından nefret ederim. Başkalarına saygı gösterirken bile bunun bir dozu olmalı, değmeyen insanlara gereksiz yere saygı göstermek o insanları daha da itici hale getiriyor. Neyse..

Kız önceki bölümden Saya'ya benziyordu ama herhalde kardeşi olamaz. O büyücülük sınavını geçip eve dönmüştü. Bilemiyorum.. Muhtarın kişiliği zaten pek üstünde konuşmaya değmez de muhtarın oğlunun nasıl bir yönde ilerleyeceği, gerçekten de kıza o mutluluğu sağlayıp sağlayamayacağı asıl merak konusu olanlar. Bu serinin manga/light novel'ını okuyanların da söylediği gibi Elaina'nın güçlü bir gözlemci rolü var. Bir şeylere karışmıyor, olayların gidişatını değiştirmiyor sadece diğer insanların hayatlarına şöyle bir uğrayıp tekrar yoluna devam ediyor.. Bu bölümün sonunda da öyle oldu..

Kırılan sürahiyi tamir ederken büyü kullanma sahnesinin animasyonu da güzel geldi. Ekran görüntüsünü şuraya iliştireyim. :)

 


Bu hafta da bu kadar. Hangi sürümle devam edeyim hâlâ kararsızım. Bu bölüm için de Erai'ı seçtim. Seri bitince GJM'le de toplu bir alt yazı yayınlamayı düşünüyor gibiyim ama bakalım..

Bu arada Hachimitsu to Clover'ı da unutmadım, onun çevirisine de devam ediyorum bir yandan. 18. bölüme başladım, yakın zamanda tamamlayıp buraya da eklerim ^^

Herkese iyi seyirler. Gelecek bölümde görüşmek dileğiyle ^^

Alt yazı:




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Dakaretai Otoko 1-i ni Odosarete Imasu. Movie: Spain-hen Çeviri

Kaguya-sama wa Kokurasetai: Ultra Romantic

Trapp Ikka Monogatari 1-5. Bölümler