Majo no Tabitabi 1.Bölüm

 


Majo no Tabitabi 1. bölüm!!!

Güz 2020 sezonunun ilk serisiyle karşınızdayım :)

Bilenler biliyordur horriblesubs sitesi dün kapandı. Ortalığı bir alt yazı karmaşası sardı. Ben de akşamdan beri kim çevirip koyacak bunun ilk bölümünü diye takipteydim. Funi-rip yapacak diye erai'ı bekledim ama onun da yayını ertelenmiş şansıma. Güncel aldığım bir serinin ilk bölümünü saatlerce beklemediğimde dişimi kıracağım bir gün hahah Neyse, bugünü bekleyeyim dedim ve çok daha iyi oldu. Sonuçta, oradan buradan alt yazıyı çekmeyip doğrudan bölümü çeviren GMJ sürümünü kullandım. Çok da memnun kaldım ama umarım seriyi devam ettirmelerinde bir sıkıntı olmaz ve sonuna kadar onların çevirisini kullanabilirim :')

Lafı fazla uzattım ama serimize gelirsek.. Fragmanından gördüğüm gibi güzel bir seri çıktı ona sevindim. İlk bölüm için light novel'da biraz daha ileri bölümlerde olan flashback hikayesi kullanılmış duyduğuma göre. Ben mangadan biraz okumuştum, muhtemelen gelecek bölüm de manganın ilk bölümü olur.

Elaina çok sevimli bir kız, hocası Fran sensei'i de çok sevdim. Animenin ilerleyen bölümlerinde onu tekrar görebiliriz umarım. Ayrıca arka plan çizimleri olsun, doğanın tasviri olsun çizimleri çok hoştu.


Annenin değişik bir kişiliği vardı ne yalan söyleyeyim :D Sensei'e para teklif ederkenki ses tonu da çok sinsiydi. Babanın tek amacı yemek yemekti bölüm boyunca hahah

İlk bölümle güzel bir başlangıç oldu, bundan sonrasında da cadı kızımızın farklı ülkelerdeki maceralarına tanıklık edeceğiz. Umarım siz de çevirimle izlemekten zevk alırsınız.

Herkese iyi seyirler, gelecek bölümde görüşmek dileğiyle ^^

Alt yazı:



Yorumlar

  1. inanıyorum bu sezon en çok beklediğim seri buydu 😭 çok sağ ol çevirdiğin için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, gelecek bölümler için de şimdiden iyi seyirler 😊

      Sil
  2. Çeviri için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. Çeviri için çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Dakaretai Otoko 1-i ni Odosarete Imasu. Movie: Spain-hen Çeviri

Kaguya-sama wa Kokurasetai: Ultra Romantic

Trapp Ikka Monogatari 1-5. Bölümler