Yuukoku no Moriarty 10. Bölüm

 


Yuukoku no Moriarty 10. Bölüm!!

Aman aman bu nasıl güzel bir sahnedir *-*

Eveet sonunda bugün sınavlarım bitti ve ben de biter bitmez biricik serimin çevirisine koştum. 1-2 gün önce twitter'da bu sahneye denk gelince nasıl olur da hâlâ çevirmem diye karalar bağlamıştım hahah Sonunda çevirisi tamamlandı ^^

William'ın meydan okumasını izlediğimde Sherlock'tan bir farkım yoktu :D


Bölüm, geçtiğimiz hafta Hope'u öldürememesinin pişmanlığını yaşayan Sherlock'la başladı. Özellikle kafayı çektikten sonra geçmişi hatırlaması, keman ve odayı saran dumanlar çok güzel resmedilmişti *-*
Ölen vikontun cinayetinde istediği gibi bir gizem yakalayamadıktan sonra trenle dönerken dedektif ikilimiz tekrar karşılaştılar *-*

Bir anda William'ı gören Sherlock ^-^

Bölümden o kadar çok ekran görüntüsü aldım ki burada paylaşabilmek için üşenmeyip fotoğrafları birleştirdim hahaha

Bu da olayların perde arkasındaki kişi sen olsan güzel olurdu lafını duyduktan sonra William *-*


Aghh çok güzel sahnelerdi *-* Çevirirken aşırı zevk aldım hihih

Ve son sahnemizi de ekleyip bitireyim.



Bu pazar maalesef final bölümü yayınlanacak T_T Araya bir sezonluk bir ara girecek ama sonra yeniden Moriarty kardeşler ve Sherlock'u izleyeceğiz. 

Final bölümünde görüşmek dileğiyle, gecikme için tekrar kusura bakmayın.. Herkese iyi seyirler!!

Alt yazı:



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Dakaretai Otoko 1-i ni Odosarete Imasu. Movie: Spain-hen Çeviri

Kaguya-sama wa Kokurasetai: Ultra Romantic

Trapp Ikka Monogatari 1-5. Bölümler