Majo no Tabitabi 12. Bölüm Final

 


Majo no Tabitabi 12. Bölüm Final!!

Eveet sonunda güz 2020 serilerimden birinin finalini yüklemiş oldum.
Tuhaf bir final bölümü izledik şahsen. Elaina'nın 15 farklı benliği bölüm boyunca bıdı bıdı konuştular hahah

Maalesef başta beklediğimden çok farklı yönde ilerledi seri. Ben daha çok bir cadının başından geçen sakin bir yolculuk hikayesi izlemeyi bekliyordum ama bir yerden sonra çok fazla tekrarlanan olaylar, gereksiz uzatılan diyaloglar ve özellikle son bölümlerde daha bir ağırlık kazanan yuri fan service olayları açıkçası biraz tat kaçırdı.. Animede en çok sevdiğim şey arka plan ve mekan çizimleri oldu.

Şimdiye kadar hiçbir animenin çevirisi yarım bırakmadım o yüzden bunun da devamını getirdim..
2. sezon gelir mi bilemiyorum, bana gelmez gibi geliyor.. Gelse de 2. sezonda çevirisine devam etmem muhtemelen :/

Buraya kadar çevirimle izleyen herkese teşekkür ederim, bir sonraki çevirimde tekrar görüşmek dileğiyle ^^

Alt yazı:



Haftaya bir aksilik çıkmazsa toplu bir güncelleme yapıp bölümleri tekrar yükleyeceğim.

Arşivcilere duyurulur :)

Yorumlar

  1. BD için v2 yi beklemedeyim. Acele etme :)

    YanıtlaSil
  2. BD sürümleri için ayrı bir v2 yapmıyorum genelde. Daha ziyade, gözden kaçırdığım hatalar vs için genel bir yeniden kontrol olacak. İyi seyirler ^^

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Dakaretai Otoko 1-i ni Odosarete Imasu. Movie: Spain-hen Çeviri

Trapp Ikka Monogatari 1-5. Bölümler

Kaguya-sama wa Kokurasetai: Ultra Romantic