Majo no Tabitabi 10. Bölüm

 


Majo no Tabitabi 10. Bölüm!!

Eveet, aşırı gecikmeli bölüm çevirisiyle karşınızdayım :')
Sınavlarım dolayısıyla çok yoğun bir hafta geçirdim, bugün 11. bölüm yayınlanacak ama ben 10'u daha yeni yükleyebildim.. Bugün de Yuukoku'nun 9. bölümüne başlayacağım. Majo'nun 11. bölümü biraz aksayacak anlayacağınız.. Neyse ki haftaya tek sınavım var ondan sonra ödevlerle uğraşacağım, çevirilerde o kadar gecikme olmaz.. Ama Majo ve Yuukoku da haftaya final yapıyorlar aahhh ahhh Bu sezon ne ara başladı ne ara bitti hiçbir fikrim yok, çok çabuk geçti zaman :')

Bölüme gelecek olursak bu bölümde Elaina çok az sahne aldı. Gençlerden çok öğretmenlerinin bölümünü izledik. Ve gerçekten de Nike kitabında Fran ve Sheila'yı anlatmış. Nike Elaina'nın annesi diyorum ama ilk bölümde Fran sensei ile görüşmüşlerdi birbirlerini tanırlardı galiba. Neyse izleyip kesin anlarız kim kimmiş :D

Gelecek bölümde Özgürlükler Diyarı Qunorts'da öğrenciler öğretmenleriyle bir araya gelecek. Hikaye finale kadar sarkmaz herhalde diye düşünüyorum ama bilemiyorum yine de.

Gelecek bölümde görüşmek dileğiyle, iyi seyirler ^^

Alt yazı:



Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Dakaretai Otoko 1-i ni Odosarete Imasu. Movie: Spain-hen Çeviri

Kaguya-sama wa Kokurasetai: Ultra Romantic

Trapp Ikka Monogatari 1-5. Bölümler