Yuukoku no Moriarty 8. Bölüm

 


Yuukoku no Moriarty 8. Bölüm!!

Sonunda bu kadar gecikmeli de olsa bölümün çevirisi yükleyebildim.. Beklettiğim için kusura bakmayın.. Ders aralarında mola olarak anca çevirebildim. Bir de Majo kadar kolay olmuyor çevirisi, çok fazla aceleye getirmek istemedim o yüzden :(

Bölüme gelecek olursak, bu hafta Sherlock Holmes'un biricik ortağı Dr Watson da kadroya katıldı ^^ Tabii ki Bayan Hudson'u da unutmamak gerek :) Çevirirken mangaya biraz göz attım da animede atlanmış ama Bayan Hudson'un bu serideki yaşı 35'miş. Cidden çok genç gösteriyor :)

Bu arc'ta "A Study in Scarlet" hikayesinin uyarlamasını izliyoruz. İkiden fazla bölüm sürecek gibime geliyor ama göreceğiz.. Moriarty kardeşler de gelecek bölüm görünecekler muhtemelen.


Önceden de söylediğim gibi bu hafta da çeviriler gecikmeli gelecek.. Çeviri durumlarını yanda göstermek iyi olur diye düşündüm. Neden şimdiye kadar aklıma gelmemiş ona da şaşırdım hahah Planetdp'ye hep mobilden girdiğim için oradan çeviri duyurusu yapmak zorlaştı biraz.. Blogdan vermek daha iyi olur gibi ^^

Gelecek bölümde görüşmek dileğiyle, herkese iyi seyirler :D

Alt yazı:


Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Dakaretai Otoko 1-i ni Odosarete Imasu. Movie: Spain-hen Çeviri

Kaguya-sama wa Kokurasetai: Ultra Romantic

Trapp Ikka Monogatari 1-5. Bölümler