Yuukoku no Moriarty 2. Sezon 1. Bölüm

 



Yuukoku no Moriarty 2. Sezon 1. Bölüm!!

Sonunda 2. sezonu da açmış bulunuyoruz. Funimation bölümü bir hafta önceden ön gösterim olarak yayınladığı için yaptığım planlar altüst oldu biraz.. Niyetim olabildiğince normal takvimine yaklaştırıp 2. bölüm için bekleyeceğimiz süreyi azaltmaktı ama dayanamadım çevirdim yine :P

Benim gibi normal takvime takıntılı olmayıp, bölüm çıkmış zaten ne bekleyeyim demesine rağmen yine de çevirimi beklemeyi seçenler olduysa bu gecikme için özür diliyorum. 2. bölümden itibaren bu kadar beklemek zorunda kalmayacaksınız diye umuyorum..

Bölüme gelecek olursak... Geçen sezonun finalinde bahsi geçen ünlü hırsızımız ortaya çıktı *-*


Stüdyo özene bezene çizmiş Irene'ı hahah Sherlock'u oyuna getirebilen tek kadın olarak bundan sonra neler yapacağını izleyeceğiz ^^

Yine geçen sezonda göremediğimiz üniformalı Albert'ı da görmüş olduk heheyt *-*


Sezona güzel bir başlangıç yaptık diyebiliriz. Manga okuyucuları biraz hızlı gidildiğini düşünebilir gerçi, bu bölümde mangadan 3 bölümü kullanmışlardı. Tabii ki bazı yerleri kırparak. Hikayenin nasıl ilerleyeceğini ileride göreceğiz.

Openingi bu sezon da beğendim, özellikle animasyonları çok hoş olmuş *-* Ending de güzel. Çevirileri birkaç bölüm içinde eklenmezse olmazsa kendim bulup çevirebilirim.

Hepsi bu kadar sanırım, tekrar gecikme için kusura bakmayın T_T

Herkese iyi seyirler, gelecek bölümde görüşmek dileğiyle!!

Alt yazı:

Planetdp

Mega



Yorumlar

  1. Ayyy bölüm gelmiş ama hafta sonu izleyecegim. Emeklerine sağlık. Ahh sherlock üzümlü kekim bu kadın mı seni oyuna getirecek camooon.😭

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geldi geldi jace-san *-* Çok teşekkür ederim, iyi seyirler dilerim şimdiden <3
      Irene de az değil ama şimdi hahah

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Dakaretai Otoko 1-i ni Odosarete Imasu. Movie: Spain-hen Çeviri

Kaguya-sama wa Kokurasetai: Ultra Romantic

Trapp Ikka Monogatari 1-5. Bölümler