Hachimitsu to Clover 24. Bölüm Final

 


Hachimitsu to Clover 24. Bölüm Final!!

Ve sonunda biricik serimin ilk sezon finalinin çevirisini yükleyebildim :')
Araya giren bir sürü şey yüzünden bu sezonu tamamlamam aylar sürdü ama neyse ki bir şekilde sonuna kadar getirebildim. İzlemesi de çevirmesi de insana huzur aşılayan bir seri o yüzden hiç bitse de kurtulsam gibi bir düşünce içine girmiyorum, 2. sezonu da kendi hızımda çevirmeye devam edeceğim ^-^

Bu arada, normalde çeviri bittikten sonra izlemeyi de Aegi'de yapıyordum ama Kaguya çevirisinden anlaşıldığı kadarıyla bu durum bazı fontlardaki sıkıntıları görmemi engelliyormuş. Dolayısıyla çok geç de olsa özellikle kenarlıkların ne kadar kalın olduğunu ve bazı fontlardaki Türkçe karakter sorununu fark edebildim.. Toplu bir güncelleme yapıp bu hataları düzelteceğim. Yanılmıyorsam bu olay BD çevirilerinde daha çok oluyor ama güncel çevirilerinde de bu tür problemlerle karşılaştıysanız kusura bakmayın, hatamı yeni fark ettim.. Bundan sonra dikkat edeceğim



Bir ara yeni sezon serilerinden çevirmeyi planladığım serileri duyuracağım *-* Bu bahar dönemi aşırı yoğunluktan kısa devre yapmazsam başka bir dönem yapmam sanırım hahah Ales, Yds, bitirme tezi ve çevirilerle yola devam ediyorum :')

Takipte kalın ^^

Alt yazı:



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Dakaretai Otoko 1-i ni Odosarete Imasu. Movie: Spain-hen Çeviri

Kaguya-sama wa Kokurasetai: Ultra Romantic

Trapp Ikka Monogatari 1-5. Bölümler