Hachimitsu to Clover 23. Bölüm

 



Hachimitsu to Clover 23. Bölüm!!

Eveet tekrar uzun bir ara sonrası Hachimitsu'nun yeni bölümünü yükleyebildim..

Tatilin son haftasına girdim ve her günümü planıma uygun şekilde bir şeyler yaparak geçirsem de hiçbir işimde hedeflediğim yere gelemedim. Tüm bu yoğunluk sonrası dinlenmiş de hissetmiyorum.. Neyse.. Hachimitsu'nun ilk sezonunu bitirir 2. sezonda da ilerleme kaydederim diyordum ama olmadı maalesef.. İndirip izleyen birileri varsa gecikmeden ötürü özür diliyorum.

24. bölüm final olacak. Aradaki 2 özel bölümün softsub'ını bulamadığımdan direkt 2. sezona geçeceğim.


Şu an burada olmak vardı..

Herkese iyi seyirler, gelecek bölümde görüşmek dileğiyle.

Alt yazı:




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Dakaretai Otoko 1-i ni Odosarete Imasu. Movie: Spain-hen Çeviri

Kaguya-sama wa Kokurasetai: Ultra Romantic

Trapp Ikka Monogatari 1-5. Bölümler