Hachimitsu to Clover 2. Sezon 6. Bölüm

 


Honey and Clover 2. Sezon 6. Bölüm!!

Biricik animemde kaldığım yerden devam ediyorum ^^ Bu bölümle ikinci sezonu da tam olarak yarılamış olduk. Hedefim ekime girmeden önce tamamlayabilmek ama bakalım mümkün olacak mı :D Güz döneminde elim boş olsun istiyorum :') Yine duramayıp bir şeyler çeviririm gerçi, kendimi tanıyorum :P

Bu bölümde özellikle Morita'nın geçmişinden sahneler gördük. Animenin başından beri yaptığı gizli saklı işlerin sebebini öğrenmemize az kaldı. Shuu-chan Hagu'yla konuşmasını istiyor bir yandan da. İkisi birbirlerinin dilinden anlıyorlar— kavga etmedikleri sürece :)


Hagu'nun ise kendince başka dertleri var. Bir taraftan Shu-chan'a yük olmak istemiyor, bir taraftan da aniden memlekete döndüğünde kafasında tasarladığı tüm o eserler yetim kalacak. Tek başına sanatçılık yolunda yürümek onun için zorlu olacak. Shu-chan ise ona her yönden destek vermeye hazır :') İlerleyen bölümlerde bunu çok daha açık şekilde ifade edecek kendisi...

Gelecek bölümde Morita'nın babasının hikayesini izleyeceğiz yanılmıyorsam.



Tatlı görüntüler <3

Kageki Shoujo'da da güncele yetişmek istiyorum o yüzden Honey and Clover'a bölüm yüklemem bir hafta gecikti. İkisini bir şekilde dengeleyerek götüreceğim. Bugün ya da yarın Kageki'nin 5. bölümü de hazır olur. Bu arada Kaguya da aklımda, sezon gelmeden tamamlayabileceğimi düşünüyorum, bakalım..

Şuraya da son olarak toplu fotoğrafımızı koyalım ^^


Bir sonraki bölümde görüşmek dileğiyle, herkese iyi seyirler!!

Alt yazı:




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Dakaretai Otoko 1-i ni Odosarete Imasu. Movie: Spain-hen Çeviri

Kaguya-sama wa Kokurasetai: Ultra Romantic

Trapp Ikka Monogatari 1-5. Bölümler