Kageki Shoujo 1. Bölüm

 


Kageki Shoujo 1. Bölüm!!

Tazecik serimizin ilk bölümü hazır *-* Kendim zevkle izlediğim için bir de çevirisi olsun diyerek işe giriştim. Çok hoş bir seri olduğunu düşünüyorum, umarım izleyenler de benim kadar zevk alabilir :)

Yüksek lisans için okullara başvuru aşamasında olan biri olarak kızları kendimle çok bağdaştırdım ilk bölümde :') Onların sonuçları çabuk belli oldu, buradan başvurduğum okula da sesleniyorum, sonuçları duyur artık :( Her neyse...

İdol kızımızla enerjik Watanabe aynı odaya yerleştirildiler. Watanabe senpaileri de oradayken Leydi Oscar'ı oynayacağını ilan edip herkese meydan okumuş oldu.

Gelecek bölüm neler olacağını göreceğiz.

Animede uyarlanan ünlü tiyatro topluluğu Takarazuka hakkında bilgi edinmek isterseniz şu yazıma göz atmayı unutmayın ^^

Herkese iyi seyirler, bir sonraki bölümde görüşmek dileğiyle.

Alt yazı:

Planetdp

Mega

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Dakaretai Otoko 1-i ni Odosarete Imasu. Movie: Spain-hen Çeviri

Kaguya-sama wa Kokurasetai: Ultra Romantic

Trapp Ikka Monogatari 1-5. Bölümler