Kageki Shoujo 2. Bölüm

 


Kageki Shoujo 2. Bölüm!!

Arayı soğutmadan ikinci bölümü de çevirip vereyim dedim ^^ 
Bu bölümde kızlarımız artık okul yaşamına adapte olmaya başladılar. 2. sınıflardan senpaileriyle eşleşti her biri. 


Latin güzelimiz çok tatlıydı. Naracchi'nin danışmanı için aynısını söylemeyeceğim. İleride kendisi hakkında detaylı bilgi edinir miyiz bilemiyorum ama şimdiye kadarki görünen yüzüyle Hijiri'yi pek sevdiğimi söylemeyeceğim...

Ending muh-te-şem!



Renk geçişleri, çizimler, şarkı hepsine bayıldım. Şarkıyı Sarasa ile Ai'nin seiyuuları söylüyor bu arada. Gelecek bölümlerde de diğer seiyuular ikili çiftler hâlinde endingi seslendirecekler anladığım kadarıyla <3


Şu kısmın güzelliği *-*

3. bölüm özellikle Ai-chan'ın geçmişiyle ilgili önemli bir bölüm olacak. Umarım çeviriye hafta bitmeden başlayıp geciktirmeden de bitirebilirim..

Bir sonraki bölümde görüşmek dileğiyle, alt yazı çıktığı an bildirim almak isterseniz sol taraftaki discord sunucuma da beklerim ^^

Alt yazı:



Yorumlar

  1. Bu güzel seriyi çevirdiğin için çok teşekkür ederim, 1. bölümü büyük bir zevkle izledim, 2. bölümünde hızla geldiğini görünce çok sevindim. Kolaylıklar dilerim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumun için asıl ben teşekkür ederim. Böyle hoş bir serinin çevrilmeden öylece kalmasına gönlüm razı gelmedi :D

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Dakaretai Otoko 1-i ni Odosarete Imasu. Movie: Spain-hen Çeviri

Kaguya-sama wa Kokurasetai: Ultra Romantic

Trapp Ikka Monogatari 1-5. Bölümler