Kaguya-sama wa Kokurasetai: Ultra Romantic 6. Bölüm

 


Kaguya-sama 6. Bölüm!!

Çeviriyi atar atmaz Eurovision izlemeye koşunca blog yazısı gecikti :D

Bölümü okulda yapılan öğretmen-veli toplantısıyla açtık. Japonya'daki şu toplantı işini seviyorum, muhtemelen uzaktan daha hoş geliyordur gerçi. Yine de okul öğrenciyi sırf mezun edip göndermiyor, okuldan sonra da ne yapacağını oturup uzun uzadıya konuşuyorlar. Sadece bu bile o çocuğun geleceğine verdikleri önemi gösteriyor bence. Aynısı bizde uygulansa ne kadar verimli olur bilemiyorum da...


Papa Shirogane'yi gördük!! Her seferinde Kaguya'nın kulağının içine içine konuşması beni benden alıyor xD Bir yandan da başkan Shirogane'nin ileride böyle görüneceğini düşünmek biraz üzücü hahah

Diğer taraftan biricik başkanımız Amerika'da üniversite okumayı hedefliyor. Aslında Kaguya'yı da ailesinin göndermesini beklerdim ben. Neden Shuchiin'den devam ediyor acaba...


Bir umut iş ciddiye bindi diye düşünsek de yine hayal kırıklığı :') Bakalım başkan gelecek bölümlerde bu kararlılığını devam ettirebilecek mi?

Doraemon göndermesinin yanında bir de Versay Gülü gördük haha En son Kageki Shoujo'da bol bol anıyorlardı bu kült yapımı.


Haftaya başka bir çeviri işinden ötürü biraz yoğun olacağım gibi ama bölümün çevirisi aksamaz umarım. Bakalım...

Bir sonraki bölümde görüşmek dileğiyle, herkese iyi seyirler!!

Alt yazı:



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Dakaretai Otoko 1-i ni Odosarete Imasu. Movie: Spain-hen Çeviri

Kaguya-sama wa Kokurasetai: Ultra Romantic

Trapp Ikka Monogatari 1-5. Bölümler