Baraou no Souretsu 18. Bölüm

 


Baraou no Souretsu 18. Bölüm!!

Vaov, güzel bir bölümdü hayretlerim şaştı.

Çok daha kötüsünü bekleyince böyle oluyor sanırım :')
Richard çok güzeldi bu hafta, elbisenin tasarımında bile kolaya kaçmayı başarmışlar ama bir şekilde karakterin havası olayı götürüyordu.




Geçen hafta bölümün bittiği sahneden itibaren şu odaya gelme muhabbetini tamamen keseceklerini düşünmüştüm. Manganın bu kısımlarını çok severek okumuştum, Buckingham ve Richard'ın birbirine yönelik hislerinin farkına vardıkları kısımları Aya sensei ilmek ilmek dokumuş mangada.



Bundan sonra olacakları düşününce üzülüyorum. Maalesef en güzel yerler bitti artık daha acıklı olacak her şey :'(


Tyrell bu bölüm de göründü. Aslında mangada şimdiye kadar çok fazla sahnede arka planda da olsa görünüyordu, neden oraları kırpmışlar çok çözemedim. Bir şekilde bağlanacağını düşünüyordum aslında ama sanırım o tarafları direkt geçmek istemişler.


Hiçbir şekilde orijinalinin güzelliğine yaklaşamıyor, siz mangayı okuyun cidden...

Bir sonraki bölümde görüşmek dileğiyle, iyi seyirler!

Alt yazı:



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Dakaretai Otoko 1-i ni Odosarete Imasu. Movie: Spain-hen Çeviri

Kaguya-sama wa Kokurasetai: Ultra Romantic

Trapp Ikka Monogatari 1-5. Bölümler