Somali to Mori no Kamisama 7. Bölüm


Somali to Mori no Kamisama 7. Bölüm!!

Bölümün ilk yarısında Haitora ve Uzoi'ye veda ettik. Ben geçen bölüm sonuyla bir anda ayrılacaklar diye düşünmüştüm. Ama öyle olmadığı çok daha iyi oldu ^^

Golem-san insanlar hakkında bilgi edinebileceği bir köy olduğunu öğrendi ve animenin kendisi yeterince büyüleyici değilmiş gibi cadılar köyünü de gördük :D


Bir kütüphane sevdalısı olarak bölümdeki çizimleri aşırı beğendim *-*

Serinin yarısını aşmışken sona her bölüm daha da yaklaşıyoruz. Golem-san'ın yok olacağını öğrenen Somali-chan'ı izlemeye kalp dayanır mı bilemiyorum :(

Buyurun alt yazı: 

Haftaya görüşmek dileğiyle!!

Yorumlar

  1. Çeviri için teşekkürler, bir süredir çevirilerinizi takip etmekteydim ancak şimdi yazma fırsatım oldu. Güzel seriler çeviriyorsunuz, bu seri ve runway de waratte için emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, beğenmenize çok sevindim ^^ İyi seyirler dilerim.

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Dakaretai Otoko 1-i ni Odosarete Imasu. Movie: Spain-hen Çeviri

Kaguya-sama wa Kokurasetai: Ultra Romantic

Trapp Ikka Monogatari 1-5. Bölümler