Runway de Waratte 7. Bölüm


Runway de Waratte 7. Bölüm!!

Bu hafta bölümün ilk yarısında Chiyuki'yi ve modellik dünyasında neler yaşadığını biraz daha görmüş olduk. Kokoro'nun menajerine herkes biraz daha gıcık olmuştur sanıyorum :(
Geçmişine dair kısa kesitler gördük ve kendince bir sebebi olabilir ama çocuğuna kendi istediği mesleği yapması için dayatan anne babalardan bir farkı yoktu bence..

Yanılmıyorsam bölümde Yanagida-san ve Kokoro arasındaki diz çökme sahnesi aslında Kokoro orada çalışmaya ilk başladığı zamana aitti mangada. Tasarımcılık konusunda da zorluklar çektiğini göstermek için bu bölümle birleştirmişler sanırım..

Kokoro ikinci turu geçti diye sevinen Ikuto'yu gösterdiklerinde içimden gereksiz bir fedakarlık yapmaz umarım diye geçirdim ama göreceğiz bakalım..

Ve.. olmazsa olmaz bölüm sonu :(
Umarım göründüğü kadar ciddi bir durum yoktur Ikuto'nun annesinde..

Buyurun alt yazı:

Gelecek bölümde görüşmek dileğiyle!!



Yorumlar

  1. Ellerinize sağlık. Bölüm gidişat açısından güzel ama nedense chiyuki ve ıkuto birlikte olduğu sahnelerini görünce daha mutlu oluyorum. (Ballroom e youkoso animesinde tatara ve chinatsu sıcaklığını veriyorlar bana) Bölümün sonu biraz üzücüydü, katıldığı yarışma ve iş hayatını oldukça olumsuz etkileyecek sanırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler ^^ Katılıyorum, ben de Ikuto ve Chiyuki sahnelerini daha fazla görmek isterim. Ballroom'u hala tamamlayamadım ama o seriye çok benzetildiğini gördüm, bu bitince onu da izleyeceğim muhtemelen :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Dakaretai Otoko 1-i ni Odosarete Imasu. Movie: Spain-hen Çeviri

Kaguya-sama wa Kokurasetai: Ultra Romantic

Trapp Ikka Monogatari 1-5. Bölümler