Runway de Waratte 8. Bölüm


Runway de Waratte 8. bölüm!!

Geçen hafta kaldığımız yerden devam ediyoruz ve Ikuto'nun annesinin ameliyatı gerçekleşiyor.
Gece vakti boş hastane koridorundaki şu sahneye çok üzüldüm.. Güzel anılar çağrıştırmıyor..

Arada Ikuto'nun tepkilerini aşırı bulanların yorumlarını okuyorum ama bana hiç de öyle gelmiyor. O yaşta evin en büyük çocuğu olarak yaşadıkları kolay şeyler değil. Bir yandan maddi sıkıntılar ve sorumluluklarla boğuşurken diğer yandan -geleceği garanti altında olmasa bile- hayalinin peşinden gitmeye cesaret edebilmek bile çok önemli bir adım bana göre. Ikuto ben arkandayım!

Yanagida-san'ı bu bölüm de çok az görebildik. Bir o bir de Chiyuki'nin babası daha çok sahne alsalar çok güzel olur bence. Toh'nun aklından neler geçtiğini de fazla göremiyoruz ama en azından Yanagida'ya biraz daha yer verilmeli. :(


Şu sahnede Ikuto'nun gerginliğini azaltmak için Başkan Fujito kendince şaka yapıyordu mesela :)


Gelecek bölümde bol bol Ikuto - Chiyuki sahnesi göreceğiz ^^
Haftaya görüşmek dileğiyle!!

Buyurun alt yazı:


Yorumlar

  1. Bölüm genelde ağır anlamda işledi ama Ikuto'nun sorumlulukları bence de oldukça fazla. Elbette bu ağır bir yük, tepkileri konusunda katılıyorum. Tasarım konusunda bu denli çıkmaza girmesi iyi bence, açmamış kanatların büyüklüğünü bilemeyiz. Yetenekli ama kendini zorladıkça, başkaları tarafından zorlandıkça gelişim sağlar. Ikuto-Chiyuki sahnelerinin artması güzel olur. Mangasını takip etmediğimden gelişmeleri bilemiyorum ama animeler genelde mangayı bire bir aktarmadığından kırpılmalar oluyor. Ha bu arada çeviri için ellerine sağlık. Bi' de opening ve ending çevirilerini de eklersen muazzam olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de genelde çevirirken o bölümün mangada nasıl işlendiğine bakıyorum. Belki seri bitince baştan sona okurum..
      Gelecek bölümden itibaren eklerim opening ending çevirilerini ^^

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Dakaretai Otoko 1-i ni Odosarete Imasu. Movie: Spain-hen Çeviri

Kaguya-sama wa Kokurasetai: Ultra Romantic

Trapp Ikka Monogatari 1-5. Bölümler