Kaguya-sama wa Kokurasetai?: Tensai-tachi no Renai Zunousen 5. Bölüm


Kaguya-sama 5. Bölüm!!

Şu pozu ne zamandır görmüyorduk :D

Mangada okuduğum sayılı bölümlerden biriyle başladık bu bölüm. Shirogane uykusunu tam alınca shoujo manga karakterine döndü hahah Ondaki bu değişimle bir an ne yapacağını şaşıran Kaguya, animedeki tek aşk uzmanı çiftimizden tavsiye almaya gitti. Başta o ikilinin bunlardan tavsiye almaya çalıştığını düşünüyorum da... :D

Okul korosuna çalışırken Başkanın Fujiwara'yla birlikte çektiği işkencelere çok güldüm :)


Japonların küçük yaştan itibaren öğrencilere müzik/nota bilgisini öğretmelerini çok takdir ediyorum. Bizde sadece belli şarkıları öğretirlerdi derslerde.. Bir partisyon görünce şarkının ritmini kafamda canlandırabilmeyi çok isterdim.. 
Başkanın okul marşını söylerken acı çekişini gördüğümde aklıma bizim lisenin marşı geldi hahah Seçmeli resim dersi seçtiğimizden ilk haftanın sonunda sınıftaki herkes okul marşını törende okurken bizler birbirimize bakmıştık :D Sonra öğrendik tabii orası ayrı ^^

Haftaya gelecek bölümde görüşmek dileğiyle!! Herkese iyi seyirler :)

Buyurun alt yazı:



Yorumlar

  1. Kaguya'nın göz fetişi olduğunu da öğrendik. Gözler çok şey değiştiriyormuş meğer. Başkan'a marşı öğreten Fujiwara'nın azap halleri de oldukça güzeldi:) Bir ara seriye ara verdiler sandım, nyaa'da torrent'ini görmeyince, geç de olsa izleme fırsatı buldum. Karantina nasıl gidiyor bu arada? Bitti mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Animenin yapım ekibinden neredeyse bütün serinin hazırlığı tamamlandı gibi bir açıklama yapılmış. Muhtemelen bir araya girmeyecek gibi ama yine de ne olacağı belli olmaz sanırım.. Evet! Bu hafta uzun bir aradan sonra evde yaptım çevirilerimi :')

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Dakaretai Otoko 1-i ni Odosarete Imasu. Movie: Spain-hen Çeviri

Kaguya-sama wa Kokurasetai: Ultra Romantic

Trapp Ikka Monogatari 1-5. Bölümler