Arte 7. Bölüm


Arte 7. Bölüm!!
Geçen hafta serinin ilk yarısını gerimizde bıraktıktan sonra bu hafta önceki bölüm kendini gösteren yeni karakterimiz Yuri'yi biraz daha tanımış olduk.

Venedikli soylumuz Arte'ye bir iş vermek istiyormuş. Arte önce reddetse de Leo'nun arkadaşına yardım edebilmek için bu teklifi kabul etti.


Myanimelist forum yorumlarında "neden kabul etti, tuzağa düştü" gibi yorumlar vardı ama ben Yuri'nin o kadar da kötü olduğunu düşünmüyorum. En azından animenin açılışından vs gördüğümüz kadarıyla ortada bir çocuk olduğu doğru :D
Şımarık çocukları pek sevmem ama gelecek bölümde anlarız artık nasıl bir çocukmuş bu soylu kız ^^

Bölümün diğer yarısında görünen Ruthanna karakterini ise çok sevdim <3 Leo ile geçmişlerine bir bölüm ayrılsa çok sevinirdim muhtemelen ^^

Kapanış şarkısının neden çevirisi yok derseniz, normalde şarkıların en azından bir İngilizce çevirisi olsun diyorum temel için. Sonradan eksik yerleri Japonaca'dan tamamlıyorum ama gördüğüm kadarıyla kapanış şarkısının henüz İngilizce çevirisi bile yoktu. O da sonradan eklenecek artık ^^

Veronica'nın kendisi gibi güzel portresiyle veda edelim.


Herkese iyi seyirler, haftaya görüşmek dileğiyle!!

Alt yazı:




Yorumlar

  1. Ellerine sağlık. Güzel bir bölümdü. Arte yeni maceraya yelken açıyor. Yuri yorumuna katılıyorum.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Dakaretai Otoko 1-i ni Odosarete Imasu. Movie: Spain-hen Çeviri

Kaguya-sama wa Kokurasetai: Ultra Romantic

Trapp Ikka Monogatari 1-5. Bölümler